Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال مستند سگ‌کشی پنجشنبه ۱۸ آذر به روی آنتن شبکه ۳ سیما میرود.

خبرگزاری میزان -سریال مستند سگ‌کشی به تهیه‌کنندگی محمدرضا عبدالحمیدی و کارگردانی میثم ملکی پور پنجشنبه ۱۸ آذر به روی آنتن شبکه ۳ سیما میرود.

این سریال مستند را میتوان کامل‌ترین تولید رسانه‌ای در خصوص پدیده‌ی اجتماعی نگهداری سگ‌ها در زندگی شهری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی تهیه کننده‌ی اثر، تولید این مستند از اسفند ۹۹ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ... در اکران‌های خصوصی در ماه اخیر، این مستند با واکنش‌های مثبت منتقدان و اصحاب رسانه مواجه شده و امید می‌رود که آغازگر یک جریان رسانه‌ای و اجتماعی در پدیده‌ی مذکور باشد. جریانی که توجه‌ها را به سمت این مسئله‌ی مهم جلب کرده و مجامع صاحب تصمیم را دور یک میز جمع کند.

میثم ملکی‌پور کارگردان قسمت اول سریال مستند سگ کشی با اشاره با تلاش‌های ۹ ماه گذشته‌ی تیم تولید مستند از ضرورت پرداختن به مسائل اجتماعی با تکیه بر تکنیک‌های هنری و رسانه‌ای چنین مدعی شد که تماشای مستند سگ‌کشی برای تمام کسانی که نسبت به این پدیده دغدغه دارند، فارغ از نگرش اجتماعی ایشان مفید و جذاب خواهد بود. وی افزود تمام تلاش ما این بود که از یک جانبه نگری در این مستند فاصله بگیریم و به لطف خدا و همراهی اعضای تیم این اتفاق افتاده است.

قسمت اول سریال مستند سگ‌کشی پنجشنبه ۱۸ آذر به روی آنتن شبکه ۳ سیما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: پخش فیلم‌های جشنواره «سینما حقیقت» از ۱۸آذر در نماوا

انتهای پیام/

برچسب ها: مستند تلویزیونی شبکه سه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مستند تلویزیونی شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد

این روز‌ها در پر بیننده‌ترین ساعت و در پرمخاطب‌ترین شبکه صداسیما سریال «هفت سر اژدها» پخش می‌شود که در کمال ناباوری سکانسی از سرو مشروبات الکلی توسط نوجوانی را دارد که هم نام برند آن را می‌گوید و هم درباره محصول اظهار نظر می‌کند!

شراره داوودی (روزنامه‌نگار) در این باره نوشت:

 درست است که پخش هر سریالی قواعد و چارچوب و رده‌بندی سنی دارد، اما سریالی که از پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیونی پخش می‌شود، شرایط متفاوتی دارد و نکته مهم‌تر اینکه در سکانس مذکور یک نوجوان هم حضور دارد که خودش عامل همین رفتار نیز هست. شاید گاهی برای تقبیح یک عمل، لازم باشد آن را در موقعیتی به تصویر بکشیم، اما نمایش یک سکانس بیشتر از یک دقیقه‌ای در شبکه سوم سیما، برای کودکان و نوجوانان سوال‌برانگیز هم هست. نظارت محتوایی در تمام بخش‌های فرهنگی کشور وجود دارد وماجراوقتی عجیب‌تر می‌شود که می‌دانیم در آئین‌نامه نظارت بر نمایش آثار ویدیویی اشاعه اعمال رذیله و فساد و فحشا از مواردی است که مستقیم به آن اشاره شده که نه فقط در صدا و سیما که در آثار سینمایی و نمایش خانگی هم باید رعایت شود.

منبع: چندثانیه

tags # تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق