Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی اگر به تیم ملی ایران برگردد، فرصت ثبت یک رکورد ویژه را خواهد داشت

تیم ملی فوتبال ایران بعد از انجام 2 بازی بدون حضور مهدی طارمی، او را در بازی روز هفتم بهمن ماه برابر تیم ملی عراق احتمالا در اختیار خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، آنطور که از شواهد پیداست، مهدی طارمی به احتمال فراوان در اردوی بعدی تیم ملی ایران حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در 2 بازی تیم ملی برابر سوریه و لبنان که با 2 برد برای تیم ملی فوتبال توام شد، به علت دعوت نشدن از سوی اسکوچیچ، 2 بازی متوالی را در تیم ملی فوتبال کشورمان از دست داد.

طارمی 29 ساله در حالی به تیم ملی فوتبال کشورمان احتمالا برخواهد گشت که در صورت گلزنی برابر عراق در بازی آتی تیم ملی، اولین بازیکن تاریخ فوتبال ملی خواهد بود که 2 بار در بازی که منجر به صعود به جام جهانی می شود، گل زده است.

در دوره گذشته گلهای تیم ملی را در بازی برابر ازبکستان که منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 شده بود، مهدی طارمی و سردار آزمون به ثمر رساندند.

مهدی طارمی و حتی سردار آزمون این فرصت را دارند رکوردی بهتر و شایسته تر از بازیکنان دیگری که در بازی منجر به صعود به جام جهانی گل زده اند داشته باشند.

قبل از این در ادوار مختلف غفور جهانی، کریم باقری، خداداد عزیزی، محمد نصرتی، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و مهدی طارمی گلهای بازی منجر به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را به ثمر رسانده اند.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! علی دایی: از نامگذاری گونه ماهی ناراحت نشدم/ وظیفه من آشتی دادن طارمی و اسکوچیچ نیست لیگ ایران؛ 64 بازی و 100 گل | لیگ ستارگان قطر؛ 54 بازی و 164 گل 7 دسامبر 2021، خشن ترین شب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پینی زهاوی: روبرت لواندوفسکی جزو 2 یا 3 مهاجم برتر تاریخ است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی سردار آزمون مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد