Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، توکلی مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: امروز مرکز پزشکی قانونی شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

او گفت: این مرکز جزو ۴۹ مرکز مصوبی است که از سوی سازمان پزشکی قانونی مطرح شده است و پس از چندین سال پیگیری افتتاح شد.

توکلی گفت: تا پیش از افتتاح این مرکز، مردم می‌بایست با طی مسافتی حدود ۹۰ کیلومتر، در قاین خدمات پزشکی قانونی را دریافت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: ساختمان این مرکز چندین سال پیش احداث شده بود و با مشارکت خیرین، به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

او گفت: این مرکز مجهز به سالن پذیرش و انتظار، اتاق پزشک، تخت معاینات و اتاق بایگانی است.

در مراسم افتتاح این مرکز، جمعی از مسئولین دادگستری استان و فرمانداری زیرکوه حضور داشتند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی مشارکت خیرین بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی