Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در این دیدار از اقدام به موقع و جهادی قاضی توکلی زاده تقدیر کرد و برای وی آرزوی بهبودی کرد.

موحد رییس کل دادگستری استان کرمان نیز گفت: وجود قضاتی، چون قاضی توکلی زاده، اعتبار و سرمایه‌ای برای جامعه قضایی کشور به شمار می‌رود.

او افزود: قاضی توکلی زاده متهمی را نجات داده اند که کمتر مورد توجه جامعه و‌خانواده قرار می‌گیرند و این موضوع، بر ارزش این اقدام می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز از مجاهدت قاضی توکلی زاده تقدیر کرد و‌گفت: کار شما بسیار تاثیرگذار است و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی از نفس حرکت شما خوشحال شدند.

سردار معروفی افزود: قضاوت عادلانه منشا امید است و این اقدام شما نیز بسیار امیدبخش بوده است.

او با اشاره به قدرشناسی مردم کرمان از این اقدام شجاعانه، بیان کرد: موضوع مهم، نهادینه کردن و‌توسعه این نگاه است، زیرا این اقدام در حقیقت، نقطه هدایت الهی بوده است.

قاضی توکلی زاده، دادیار شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان، دوازدهم آبان ماه سال جاری و در حین رسیدگی به پرونده یک متهم به سرقت با مشاهده اقدام متهم برای پرتاب خود از پنجره به بیرون به منظور خودکشی، سراسیمه به سمت پنجره دوید و در آخرین لحظات موفق شد دست‌های متهم را گرفته و از سقوط وی جلوگیری کند.

در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد، اما قاضی کرمانی از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و با انجام اقدامات درمانی و با توصیه پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

او در دوران نقاهت بیماری خود نیز پیگیر جلب رضایت شکات این متهم بوده است و پرونده این متهم در مرحله نهایی قرار دارد و  فردا جهت درمان به کمپ ترک اعتیاد معرفی خواهد شد.

قاضی توکلی زاده، در نخستین روز‌های بوقوع این حادثه در تماس تلفنی با متهم پرونده نیز از اعلام رضایت خود خبر داده است و متهم پرونده نیز اظهار پشیمانی کرده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قضایی متهم قاضی توکلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم

ایسنا/مازندران رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه مازندران ۴۵ هزار و۹۱۱ نفر جمعیت ایثارگری دارد که ۵ هزار و ۹۶۰ نفر به عنوان جویای کار ثبت نام کردند، گفت: در حال حاضر در حال برگزاری آزمون استخدامی هستیم و خواهشمندیم که همه فرزندان شهدای جویای کار بالای ۷۰ درصد در این آزمون ثبت نام کنند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۳ اردیبهشت در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید از فرصت‌ها استفاده شود تا در خدمت به خلق خدا، انسان سعادتمند شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران در جنبه های معنوی و مادی استانی پر نعمت است، افزود: شورای فرهنگی ترویج ایثار و شهادت تنها قرارگاه قانونی در کشور است که دستوراتش نافذ است و با توجه به اهمیت موضوع باید فرصت بگذارند تا در کار جمعی مسائل در استان تصویب و اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: تکلیف قانونی است که همه دستگاه‌های اجرایی ۲۰ درصد بودجه قانونی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در مازندران ۴۵ هزار و۹۱۱ نفر جمعیت ایثارگری دارند که ۵ هزار و ۹۶۰ نفر به عنوان جویای کار ثبت نام کردند، گفت: در حال حاضر در حال برگزاری آموزن استخدامی هستیم و خواهشمندیم که همه فرزندان شهدای جویای کار بالای ۷۰ درصد ثبت نام کنند.

به گفته قاضی زاده هاشمی، در مازندران ۱۳ هزار ۶۹۹ نفر از جامعه ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.

معاون رئیس جمهوری، درخصوص واگذاری مسکن جامعه ایثارگران افزود: هیچ محدودیتی برای تامین تسهیلات مسکن جامعه ایثارگری نداریم اما در مازندران محدودیت در زمین است.

این مسئول افزود: امیدواریم در مسکن ملی سهمیه مسکن ایثارگران در نظر گرفته شود که خانواده‌های فاقد مسکن به صورت ویژه دیده شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در حوزه گلزارهای شهدای مازندران از ۱۵۸۷ گلزار شهدا ۱۱۶۰ گلزار ساماندهی شدند و لازم است در سفر رئیس جمهوری به استان این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان عملکرد سازمان‌ها و ماکز درمانی با جامعه ایثارگری خوب بود و فقط پرداختیها بود که تا پایان اسفند اسناد تسویه حساب شده است.

قاضی زاده هاشمی به پروژه های عمرانی در حوزه بنیاد شهید اشاره کرد و یادآور شد: اگر پروژه‌هایی نیمه‌تمام مانده است، لازم است در سفر رئیس جمهوری پیگیری شود.

وی در مورد کنگره شهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران تصریح کرد: ۱۴ کنگره ملی در کشور برگزار می‌شود و در حمایت هیچوقت کوتاهی نکردیم فقط خواهشمندیم به کیفیت و اثرگذاری موضوع توجه شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه کتاب‌هایی که تدوین می‌شود باید در کنگره‌های شهدا رونمایی شود و به کیفیت موضوعات هم دقت شود، افزود: در بخش اعتباری محدودیتی نیست اما این محتوا باید غنی باشد.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: در مازندران اصلی‌ترین موضوع قابل پیگیری دستگاه‌های اجرایی فراهم شدن زمین برای مسکن خانواده ایثار و شهدا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است