Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مالمو سوئد رفت و با تک گل مویزه کین موفق به کسب سه امتیاز و صدرنشینی در گروه شد.

طرفداری | ماسیمیلیانو الگری پس از این پیروزی، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد شرایط مسابقه صحبت کرد:

با توجه به نتیجه عصر دلپذیری داشتیم، اما موقعیت های گلزنی زیادی را هدر دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید فکر کنیم که با این نحوه از هدر دادن فرصت ها می توانیم به مراحل بالاتر برویم. ما باید در چنین لحظاتی در مقابل دروازه حریف خونسرد تر باشیم. این موضوعی است که قطعا نیاز داریم در آن پیشرفت کنیم.

بابت صعود به عنوان تیم اول رضایت کامل داریم. این به ما انگیزه می دهد که سخت تر تلاش کنیم و خودمان را برای فینال ها آماده کنیم. از چه قرعه ای می ترسیم؟ یووه از هیچ تیمی نمی ترسد. ما تیم بزرگی هستیم و برای دیدار با هر تیمی آماده خواهیم بود.

 سرمربی ایتالیایی امشب به چند بازیکن اصلی یووه استراحت داد و از بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت بازی داشته اند، استفاده کرد؛

می خواستم عملکرد تمام تیم را ببینم و آن ها واکنش مناسبی نشان دادند. آرتور [ملو]، رودریگو بنتانکور، دنیله روگانی، ماتیا پرین و کونی د وینتر همگی با شخصیت بالایی بازی کردند.

بازی سختی بود و توانستیم قفل دروازه را خیلی زود بشکنیم، اما با وجود داشتن شانس های بسیار، موفق به ثبت گل دوم نشدیم. باید روی این ضعف کار کنیم چون با این وضعیت نمی توانیم تعادل را در تمام بازی حفظ کنیم. 

یوونتوس در بازی بعدی اش، از هفته هفدهم سری آ به مصاف ونتزیا خواهد رفت؛

به بازیکن ها گفتم که دیدار بعدی ما بسیار سخت تر خواهد بود. چون که هیچ کدام از آن ها تا به حال در برابر ونتزیا بازی نکرده اند. قبلا در آنجا بوده ام، شهر زیبایی است، اما بازی کردن در استادیوم ونتزیا دشوار خواهد بود و لازم است که نمایشی کاملا متفاوت از بازی امروز داشته باشیم. عرض زمین چمن خیلی کم است و آن ها بسیار محکم بازی می کنند. ما باید سازمان یافته و متمرکز عمل کنیم، اما مهم تر از هر چیز، بالا بردن سطح اثر گذاری تیم در مقابل دروازه است.

نمی دانم چه کسانی برای سفر به ونیز آماده خواهند بود. فکر نمی کنم مک کنی برای آن دیدار به موقع آماده شود. در مورد سایرین باید منتظر بمانیم.

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم