Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از autoevolution، خودروی تمام استیل ۱۹۴۱ Willys American دارای یکپارچه سازی با سیستم عامل عالی و رنگ فوق العاده زیبا و ترکیبی از شعله‌های آتش در بدنه آن است. هنوز کاملاً معلوم نیست که اولین بار چه کسی ایده استفاده از شعله‌های آتش را در بدنه اتومبیل مطرح کرده، اما شواهد نشان می‌دهند که نقاشی شعله‌های آتش روشی جالب برای تبلیغ استعداد‌های افراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی خودرو‌هایی مانند فورد ۱۹۵۰ در بهار سال گذشته در طی یک حراجی بزرگ نتوانست دوباره فروغ همیشگی را داشته باشد خیلی از کارشناسان و مشتریان از این اتفاق ابراز ناراحتی کردند، ولی وجود چنین ماشین زیبایی با این ترکیب منحصر به فرد رنگ بدنه اش باز هم موجی از شور و هیجان را در بازار خودرو به وجود آورده است.

پلتفرم‌های مورد علاقه کارشناسان برای ساخت خودرو‌های سفارشی

اتومبیل Plymouth Prowler ۲۰۰۰ هم با داشتن رنگ آمیزی گسترده از شعله‌های آتش برای صاحبش ۵۵ هزار دلار هزینه داشت. در حال حاضر نیز، Willys Americar ۱۹۴۱ دقیقا چنین وضعیتی دارد. یکی از پلتفرم‌های مورد علاقه کارشناسان برای ساخت خودرو‌های سفارشی Americar است. مدل‌های این شرکت خودروسازی به اندازه کافی نادر و فقط به مدت پنج سال در اواخر دهه ۱۹۳۰ و اوایل دهه ۱۹۴۰ وجود داشتند، اما در طول سالیان مختلف باعث ایجاد پروژه‌های زیبا و گران قیمتی شدند. مدل سال ۱۹۴۱، تمام الزامات و امکانات را داشت و برای اعمال تمام تغییرات از استعداد خوبی برخوردار بود.

در این مسیر یک بدنه تمام فولادی وجود دارد که روی یک قاب پروفیل آرت موریسون به حالت متقاطع لوله‌ای پیچیده شده و روی یک شاسی جلو مستقل و سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم عقب سوار شده است.کارشناسان ساخت این خودرو در زیر کاپوت، یک موتور V۸ عظیم ۵۴۰ci (۸.۸ لیتری) ساخت شورلت را به کار بردند. این اتومبیل همچنین دارای سوپرشارژر BDS، Holley ECU و سیستم اگزوز با روکش سرامیکی است و بخشی از قدرت تولید شده توسط یک گیربکس اتوماتیک اداره می‌شود.

در داخل، تمام امکانات که احساس نوستالژیک را به انسان می‌دهد، وجود دارد، اما قابلیت‌های مدرنی مانند Vintage Air، شیشه‌های برقی و مانیتور کنوود با گیرنده DVD نیز در آن تعبیه شده است. قسمت عقب این ماشین با رنگ آبی تزئین شده و تا پانل‌های عقب به رنگ جذاب شعله‌های زرد و نارنجی آغشته شده است. به نظر می‌رسد مالک فعلی این وسیله نقلیه با نام مستعار Flaming Willys معتقد است که هنوز هم افرادی در بازار خواهان مدل‌هایی با رنگ شعله‌های آتش هستند بنابراین سعی دارد آن را در حراج Barrett-Jackson در اسکاتسدیل آریزونا در ژانویه سال آینده بفروشد.

بیشتر بخوانید

خودرویی با صفحه نمایش خجالتی!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی سواری خودروی لوکس خودروسازان خارجی شعله های آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان

 به گزارش  تابناک به نقل از گاردین، اولین واکسن سفارشی مبتنی بر فناوری «ام‌آر‌ان‌ای» برای بیماران مبتلا به ملانوما، کشنده‌ترین سرطان پوست، در بریتانیا آزمایش شد.
 

 دکتر هدر شاو، محقق ملی هماهنگ‌کننده این کارآزمایی، گفت که این تزریق‌ها پتانسیل درمان افراد مبتلا به ملانوم را دارند و در سرطان‌های دیگر از جمله ریه، مثانه و کلیه آزمایش می‌شوند.

این واکسن یک نئوآنتی ژن درمانی فردی است. این برای تحریک سیستم ایمنی طراحی شده است تا بتواند با نوع خاصی از سرطان و تومور بیمار مقابله کند.

شاو گفت: «این یک درمان کاملاً فردی است و از برخی جهات بسیار هوشمندانه‌تر از یک واکسن است». واکسن «سفارشی» به این معنا است که آن را برای بیماری که آن را می‌زند طراحی می‌کنند و ممکن است برای بیمار بعدی مؤثر نباشد. ساختار واکسن با ژنتیک مخصوص تومور آن بیمار هماهنگ است و به سیستم ایمنی او آموزش می‌دهد تا پادتن‌هایی را برای حمله به آنتی‌ژن‌ها یا پادگن‌های سلول‌های سرطانی بسازد. برای طراحی این درمان سفارشی، نمونه تومور بیمار برداشته می‌شود و دی‌ان‌ای آن را توالی‌یابی می‌کنند که هوش مصنوعی نیز در این فرآیند نقش دارد.

داده‌های فاز ۲ نشان داد که احتمال مرگ یا بازگشت سرطان بعد از سه سال در افراد مبتلا به ملانوم‌های پرخطر که همراه با ایمونوتراپی کیترودا تزریق شده بودند در مقایسه با افرادی که فقط کیترودا دریافت کردند، تقریباً نصف (۴۹%) بود.

نحوه استفاده این واکسن برای بیماران به این صورت است که ۱ میلی گرم از واکسن MRNA را هر سه هفته برای حداکثر ۹ دوز و ۲۰۰ میلی گرم کیترودا هر سه هفته (حداکثر ۱۸ دوز) برای حدود یک سال دریافت می‌کنند.

تاریخچه تولید واکسن «ام‌آر‌ان‌ای»
تولید «ام‌آر‌ان‌ای» و تزریق آن در بدن بیش از سی سال قدمت دارد. ساخت واکسن معمولا ده تا پانزده سال طول می‌کشد، اما با همه‌گیری کرونا، فرآیند تولید واکسن شتاب گرفت و به لطف پژوهش‌هایی که پیشتر بر روی سرطان انجام شده بود، یک سال بیشتر طول نکشید. همین، پژوهشگران را تشویق کرد تا امیدوارانه به تولید این واکسن‌ها برای درمان و پیشگیری از دیگر بیماری‌ها از جمله سرطان ادامه دهند.

دو نوع واکسن پیشگیری از سرطان وجود دارد که توسط سازمان نظارت بر غذا و داروی آمریکا تأیید شده‌اند؛ واکسن «اچ‌پی‌وی» که از فرد در برابر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) محافظت می‌کند. اگر این ویروس برای مدت طولانی در بدن بماند، می‌تواند باعث ایجاد برخی از انواع سرطان شود.

واکسن دیگر «هپاتیت بی» است که از فرد در برابر این ویروس که می‌تواند باعث سرطان کبد شود محافظت می‌کند.

واکسن‌هایی که سرطان را درمان می‌کنند از روشی درمانی به نام ایمونوتراپی بهره می‌برند که کارشان تقویت و آموزش سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با سرطان است. پزشکان به افرادی که سرطان دارند واکسن درمانی می‌دهند تا هر سلول سرطانی را که پس از پایان درمان در بدن باقی مانده است از بین ببرند و یا از رشد یا گسترش تومور جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند