Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- قلی زاده گفت: تا پایان شب ۱۹ آذرماه امکان پرداخت بهای سوخت توسط برخی از کارت‌های بانکی امکان پذیر نیست.

به گزارش روابط عمومی، قلی زاده رئیس صنف جایگاه داران کشور گفت: تا پایان شب ۱۹ آذرماه امکان پرداخت بهای سوخت توسط کارت‌های بانکی سپه، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و قوامین امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او گفت: طبق اطلاعیه منتشر شده به دلیل ایجاد تغییرات در سیستم به جهت موضوع ادغام چند بانک دیگر در سپه ما با اختلال و قطعی کارت‌های این بانک‌ها فردا و پس فردا مواجه هستیم که احتمال دارد مشکلاتی برای مردم و جایگاهداران ایجاد شود.

رئیس صنف جایگاه داران کشور گفت: ظاهرا قطعی این کارت‌ها تا ساعت ۱۲ جمعه ادامه دارد و ما از مردم می‌خواهیم در این محدوده زمانی از کارت‌های دیگر بانک‌ها استفاده کنند یا وجه نقد به همراه داشته باشند، چرا که طولانی شدن تسویه حساب مراجعان و کارکنان جایگاه‌ها موجب ایجاد صف مقابل جایگاه‌ها می‌شود.

قلی زاده گفت: طبق پیگیری‌های ما، عمده قطعی کارت‌های بانکی سپه تا پایان جمعه است و مسئولان این بانک بسیار در تلاش هستند که در روز‌های دیگر اختلال عمده را شاهد نباشیم.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارت های بانکی کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مهم‌ترین مسئله حفظ حرمت معلمان در جامعه است/ ثبات در آموزش و پرورش را ایجاد کنیم
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها