Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر آموزش و پرورش، امشب در کرمانشاه بر بالین دانش آموزان حادثه دیده حاضر شد و در جریان درمان آنان قرار گرفت. فردا بررسی این حادثه با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا کمره‌ای با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه ضمن دلجویی از دانش‌آموزان حادثه دیده در جریان روند درمان آن‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعدادی از دانش آموزان خوشبختانه مرخص شده‌اند، گفت: هم اکنون هفت نفر از دانش آموزان نیز که بیشتر دچار جراحت شده‌اند در بیمارستان تحت درمان هستند که به گفته کادر درمان حال عمومی این دانش آموزان رو به بهبود است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در انتخاب سرویس مدارس و رعایت نکات ایمنی باید دقت بیشتری داشته باشیم، افزود: البته در حادثه امروز بنابر اظهارات مسئولان استان وسیله نقلیه‌ای که دچار سانحه شده از جنبه ایمنی مشکلی نداشته، ولی در هر صورت بخشی از اتفاقات غیر منتظره و محتمل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 540702

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون وزیر آموزش و پرورش تصادف دانش آموزان در کرمانشاه تصادف دانش آموزان تصادف اتوبوس در کرمانشاه دانش آموزان مصدوم در کرمانشاه اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان در کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست