Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان مازندران با بیان اینکه حضرت زینب(س) اسوه بی‌مانند در تاریخ اسلام است گفت: پرستاران به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت با خدمات طاقت‌فرسا از جان مردم پرستاری می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، برای همه زحمت‌کشان عرصه سلامت و درمان پیام تبریک صادر کرد و از زحمات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در این پیام با بیان اینکه سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی‌مانند و الگوی بی‌مثال  استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام که در تقویم به نام روز پرستار نامگذاری شده است اظهار داشت: بدون تردید گواه صادقی از روحیه صبر و استقامت در برابر سختی‌ها و شدائد و زمینه‌ساز تحمل و بردباری در مواجهه با مصائب  و مشکلات است و نتایج این صبر و استقامت را می‌تواند در ماندگاری قیام عاشورا دانست.

مسلمی با اشاره به اینکه امروزه پرستاران که به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت و در مقابله با ویروس منحوس کرونا با خدمات طاقت‌فرسای خود از جان، روح و روان مردم جامعه پرستاری می‌کنند افزود: با الگوگیری از آن «عالمه غیر معلمه» حقیقت پرستاری را به تصویر کشیدند.

وی تصریح کرد: پرستاران احیاگران مهربانی و عطوفت هستند که تنها نقش و هنرشان محبت و ایثار خالصانه برای التیام تن‌های رنجور بیماران است، هنری که با هیچ یک از زخارف دنیا قابل محک نیست.

نگرانی‌های جامعه پرستاری درباره تعرفه‌گذاری را در سطوح ملی پیگیری می‌کنیمتذکر شفاهی نمایندگان؛کارانه و اضافه کار پرستاران و کادر درمان پرداخت شود20 درصد پرستاران قزوینی کارانه نمی‌گیرند

فرمانده سپاه استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت یادآور شد: روز پرستار را که مزین به نام بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب(سلام الله علیها) است را به همه پرستاران مجاهد که در خط مقدم جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری‌های بی‌بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از آن قادر متعال سلامتی و توفیق روزافزون برای سفیدپوشان خدمتگزار و بی‌توقع عرصه سلامت را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مازندران فرمانده سپاه حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است