Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران بایرن مونیخ از بازیکنان می‌خواهند که وضعیت مالی باشگاه در دوران کرونا را درک کنند.

خبرگزاری میزان - روبرت لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۳، نیکلاس زوله و سرژ گنابری نیز تا سال ۲۰۲۲ با بایرن مونیخ قرارداد دارند. حال با توجه به این قرارداد این ۳ بازیکن رو به اتمام است، اینکه باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد با آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بحران مالی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، درخواست‌هایی که این ۳ بازیکن از بایرن مونیخ دارند، مطلوب این باشگاه نیست.

به نقل از AZ، بایرن مونیخ می‌خواهد قرارداد لواندوفسکی را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند. سفر ناگلزمان، صالح حمیدزیچ و کان به پاریس برای شرکت در مراسم توپ طلا، نمایشی برای قدردانی از این بازیکن بود.

ارلینگ هالند هرگز گزینه جدی برای باشگاه نبوده است. با این حال نشانه‌هایی از پیچیده شدن روند مذاکرات وجود دارد که عمده آن‌ها به خاطر پینی زهاوی مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی است. زهاوی و حمیدزیچ پس مذاکرات بر سر تمدید قرارداد آلابا روابط خوبی با یکدیگر ندارند. کارل هاینتس رومنیگه که در این بین یک میانجی بود دیگر در باشگاه حضور ندارد و حال اولیور کان نقش او را به عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود که روند تمدید قرارداد با زوله و گنابری نیز تا سال آینده ادامه پیدا کند. سران بایرن مونیخ از بازیکنان انتظار دارند که اثرات اقتصادی بحران کرونا را در نظر بگیرند. آینده زوله همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اگرچه باشگاه از عملکرد او در این فصل راضی است، اما اولیور کان به صراحت اعلام کرد که محدودیت‌های مالی وجود دارد که به هیچ وجه از آن‌ها عبور نخواهیم کرد. در مورد گنابری، اوضاع متفاوت است و احتمال تمدید قرارداد بیشتر است. این بازیکن در بایرن مونیخ احساس راحتی می‌کند و باشگاه هم خواهان او است. با این حال هنوز اختلافاتی در مورد رقم حقوق دریافتی وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ تمدید قرارداد بایرن مونیخ تا سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار