Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت مهاجرانی معتقد است استقلال باید از فرهاد مجیدی حمایت کند

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دربی 97 و سرمربیان دو تیم سرخابی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، گفتگوی حشمت مهاجرانی با میزان را می خوانید:

مهاجرانی درباره شهرآورد ۹۷ صحبت کرد، او اگرچه از سطح فنی دو تیم در این مسابقه بزرگ ناراضی بود اما گفت:

نظرتان درباره شهرآورد چیست؟

این بازی بر خلاف انتظار بی کیفیت بود و بار فنی نداشت، دو تیم نتوانستند انتظارات را برآورده سازند!

فکر می‌کنید چرا تیم‌های بزرگ پایتخت نمی‌توانند فوتبال با کیفیتی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی واقعا کیفیت نداشت و کیفیت آن خیلی پایین بود. ۹۰ دقیقه بازی شود و دو تیم پرطرفدار و اول پایتخت یک موقعیت گل روی دروازه همدیگر نداشته باشند اتفاق خوبی نیست اما باید یک مهم را در نظر داشت.

چه نکته‌ای؟

اینکه هر دو تیم محتاط بودند و با ترس بازی کردند، شهرآورد همیشه خاصیت خاص خودش را دارد و هیچ تیمی نمی‌خواهد در این بازی بزرگ شکست بخورد، به همین علت با احتیاط بازی کردند.

در این بازی کار تاکتیکی از دو تیم مشاهده کردید، سرخابی‌ها برنامه‌ داشتند؟

اینکه منظور شما از تاکتیک چه باشد؟ اگر بخواهیم بگوییم دو تیم برنامه خاصی برای حمله و دفاع داشتند خیر، اگر بخواهیم بگوییم سرخابی‌ها فضاسازی کردند و یا برای در اختیار گذاشتن فضا برای بازیکن صاحب توپ یا بدون توپ برنامه داشتند اشتباه حرف زده‌ایم، این بازی بار فنی نداشت.

نقش مربیان در این بی برنامه بودن چیست؟

حساسیت و شرایط ویژه دست مربیان را برای این مسابقه می‌بندد، شاید همیشه گفته باشند دربی با تمام بازی‌ها فرق می‌کند و این حرف تکراری تعبیر درستی از رویارویی استقلال و پرسپولیس است و همواره شکست یکی از دو تیم اتفاقات بزرگی را رقم زده است، حتما در طول این سال‌ها دیده‌اید که تیمی برنده دربی بوده است که در جدول رتبه پایین‌تری قرار داشته و یا بر روی کاغذ ضعیف‌تر بوده است. همه عوامل دست به دست هم می‌دهد تا این مسابقه زیبا نباشد اما ...

اما چی؟

در گذشته شاید بازی صفر بر صفر به پایان می‌رسید اما دو تیم موقعیت گل داشتند و یا خوب بازی می‌کردند اما روز شنبه در ورزشگاه آزادی خبری از این اتفاقات نبود و دو تیم از تساوی و شکست نخوردن در بازی راضی بودند. همه این ها درست اما با یک دربی نباید درباره استقلال و پرسپولیس قضاوت کرد.  

درباره فرهاد مجیدی بگویید، مربی‌ای که به خاطر تساوی در پنج بازی تحت فشار است.

من اعتقاد و باور قلبی‌ام درباره فرهاد مجیدی این است باید به او اطمینان و از وی حمایت کرد، مجیدی در اول راه مربیگری است و نشانه‌های پیشرفت در تیم او دیده می‌شود، شاید او نتوانسته در این پنج بازی به پیروزی برسد اما اگر در دو بازی به جای مساوی برنده تیمش از زمین خارج می‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد؟ الان استقلال در صدر جدول قرار داشت و او تحت فشار نبود.

استقلال در سال‌های اخیر از عدم حمایت از مربیانش متضرر شده است، قبول دارید تحت فشار گذاشتن مربی و یا تغییر در کادر فنی چاره کار نیست.

دقیقا، باید استقلال فرهاد مجیدی را حمایت کند تا تیم او بتواند به موفقیت برسد، این که بخواهیم با چند مساوی از مربی انتقاد کنیم کار درستی نیت، نه تنها فرهاد مجیدی بلکه همه مربیان جوان باید مورد اطمینان باشند، استقلال در مسیری قرار دارد که می‌تواند به موفقیت برسد و با یک نتیجه می‌توان همه این اتفاقات را به باده فراموشی سپرد.

تیم مجیدی در این چند بازی از داوری به شدت متضرر شده است، در بازی با پرسپولیس و چند بازی دیگر پنالتی‌هایی برای استقلال گرفته نشده که می‌توانست شرایط جدول را به گونه دیگر تغییر دهد، قبول داری داوری‌ها در سرنوشت مربیان می‌تواند تاثیرگذار باشد.

من نمی‌خواهم به داوری‌ها ورود کنم، حرف من این است که مربی فوتبال با آرامش و خاطر جمع می‌تواند به موفقیت برسد و باید به مربیان جوان اعتماد و فرصت داد. درباره مسائل داوری ها بهتر است کارشناسان این حیطه حرف بزنند.

یحیی‌گل‌محمدی چطور؟

او مربی خوبی است و کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است، من درباره مربیان جوانی حرف زدم که گل‌محمدی جزو آن دسته از آنها قرار دارد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! علی دایی: از نامگذاری گونه ماهی ناراحت نشدم/ وظیفه من آشتی دادن طارمی و اسکوچیچ نیست لیگ ایران؛ 64 بازی و 100 گل | لیگ ستارگان قطر؛ 54 بازی و 164 گل 7 دسامبر 2021، خشن ترین شب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پینی زهاوی: روبرت لواندوفسکی جزو 2 یا 3 مهاجم برتر تاریخ است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی فرهاد مجیدی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!