Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از‌ ای بی سی نیوز، در پی انتشار ویدئویی در جشن کریسمس سال گذشته که کارکنان دولت جانسون را در مهمانی نشان می‌داد، انگلیسی‌ها خواستار استعفای نخست وزیر شدند.

به گزارش روزنامه دیلی میرور، این مهمانی در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ برگزار شد. در آن زمان به دلیل قرنطینه و محدودیت‌های کرونایی، شرکت در تجمع و مهمانی غیرقانونی اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، دبیر مطبوعاتی جانسون و جمعی از کارکنان دولت در آن مهمانی حضور داشتند. نخست وزیر انگلیس این اتهام را رد کرده است.

در ویدئویی که به رسانه‌های انگلیس درز کرده است، دبیر مطبوعاتی نخست‌وزیر و سایر کارکنان در حال برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی ساختگی هستند و درباره چگونگی پاسخ به اتهامات مبنی بر برگزاری جشن کریسمس داونینگ استریت بحث می‌کنند. ویدئوی فاش شده خشم نمایندگان مخالف را برانگیخت. آلگرا استراتن، کارمندی که در این ویدئو دیده می‌شود، روز چهارشنبه از سمت خود استعفا داد.

در جلسه روز چهارشنبه پارلمان انگلیس، جانسون برگزاری این مهمانی را تکذیب کرد، اما بابت ویدئوی فاش شده عذرخواهی کرد و گفت: «من هم از دیدن آن کلیپ عصبانی شدم. بی هیچ قید و شرطی به خاطر توهینی که ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم.»

جانسون گفت که دستور تحقیقات داخلی در مورد این حادثه را داده است، اما رهبر حزب کارگر انگلیس که از مخالفان دولت جانسون نیز محسوب می‌شود خواستار ارائه مدارک به پلیس شده است و می‌گوید جانسون مردم انگلیس را احمق فرض کرده است.

منتقدان نخست وزیر می‌گویند که این ویدئو تهدیدی برای تضعیف اعتماد عمومی به دولت است، به ویژه در زمانی که قرار است محدودیت‌های جدیدی برای مبارزه با گسترش اُمیکرون اعمال شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی سویه جدید کرونا نخست وزیر انگلیس نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی

به راننده‌ها میگیم چرا موقع تغییر مسیر راهنما نمیزنید؛ میگن، چون برق زیاد مصرف میشه!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن