Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار استقلال با پیکان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی سختی پیش رو دارد، پیکان حریف دست و پا بسته‌ای نیست، آن‌ها میزبان هستند و در زمین خودشان بازی می‌کنند شرایط میزبانی را دارند و می‌توانند بهتر بازی کنند. هواداران بعد از پنج مساوی از استقلال انتظار برد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دیدار دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال ، گفت: آن‌هایی که نگاه کردند، بیشتر ضرر کردند. بازی جذاب و زیبایی نبود. کسی از دیدن این مسابقه لذت نبرد و تماشاگران هم نبودند که حداقل بازی را پر هیجان کنند. با توجه به نبود تماشاگران تعجب کردم که چرا این مسابقه به این شکل از آب در آمد؟ بازیکنان استرس تشویق تماشاگران را نداشتند، نباید به این شکل بازی می‌کردند.

دین‌محمدی درباره مسائل فنی پرسپولیس و استقلال در دربی تا پایتخت، عنوان کرد: از نظر فنی و تاکتیکی مسابقه بسیار ضعیفی بود. ارسال، پاس تو در، پرس، هیچکدام را ندیدم، نمی‌توان با این اوصاف از نظر فنی اظهار نظر کرد.

پیشکسوت استقلال درباره شایعه مساوی بستن تیم‌ها برای نباختن، تصریح کرد: هیچ تیمی دوست ندارد، بازنده بازی به این مهمی باشد، مطمئنا خواستند، حداقل یک مساوی از این بازی بگیرند و زمین مسابقه را با باخت ترک نکنند؛ طبیعی است مربیان بیشتر در فاز دفاع باشند و حمله نکنند. مربی‌ها از باخت در دربی می‌ترسند.

دین‌محمدی درباره داوری در دربی ۹۷ اظهار کرد: بالاخره داور بازی باید آن لحظه تصمیم بگیرد و سخت است در این مسابقه بخواهد، برای تیمی پنالتی بگیرد. اگر از داور خارجی استفاده می‌کردند، شاید این اتفاق نمی‌افتاد، فکر می‌کنم روی جذابیت بازی تاثیر گذاشت. در زمانی که ما فوتبال بازی میکردیم، داور‌ها خارجی بودند و برای آن‌ها فرقی نمی‌کرد که چه کسی یا چه تیمی برنده شود، می‌خواستند که بهترین قضاوت را انجام دهند. در خصوص شایعاتی که درباره var می‌شود اگر می‌خواستند بیاورند، از اول فصل می‌آوردند و از آن استفاده می‌کردند. الان تیم‌های زیادی هستند که از نبود var ضرر کردند.

وی در خصوص مسابقه‌های پی در پی استقلال به عنوان مهمان، عنوان کرد: استقلال از نظر مهره بسیار قوی است، فرقی بین نیمکت و بازیکنان اصلی وجود ندارد، به همین علت از نظر بدنی و ریکاوری کم نمی‌آورند و برایشان فرقی نمی‌کند که میهمان باشند یا میزبان! تیمی که بخواهد قهرمان شود باید نیمکت‌نشین و بازیکنان اصلی‌اش در یک سطح باشند.

دین‌محمدی در پایان درباره دیدار استقلال با سایر تیم‌هایی که مربی استقلالی دارند، خاطرنشان کرد: استقلالی‌هایی که مربی گری می‌کنند، نباید گذشته خود را فراموش کنند، باید تعصب داشته باشند و بدانند که از استقلال به این جایگاه رسیده‌اند. برایم دیدن استقلالی‌ها‌ی زیاد روی نیمکت‌های دیگر تیم‌ها لذت بخش است. بیشتر بخوانید: اعلام ورزشگاه محل برگزاری مسابقه پیکان و استقلال

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال دین محمدی دین محمدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم