Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:26:31 GMT

قطعی؛ همه دیدارهای هفته نهم بدون حضور تماشاگر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۴۴۵۱

قطعی؛ همه دیدارهای هفته نهم بدون حضور تماشاگر

همه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام اینکه دیدار پرسپولیس – هوادار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود برخی از تیم های شهرستانی در تلاش بودند با کسب مجوز از وزارت بهداشت در هفته نهم با حضور تماشاگر به میدان بروند اما سازمان لیگ مخالف این موضوع است و می گوید از این پس یا باید همه دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود یا اینکه تماشاگر در هیچ مسابقه ای حاضر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات روز گذشته گفته بود مصوبه ای از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش دریافت نکرده است. از آنجایی که به طور رسمی اعلام شد دیدار پرسپولیس در برابر هوادار بدون حضور تماشاگر خواهد بو د حتی اگر امروز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای تیم های شهرستانی مجوز حضور تماشاگر در استادیوم صادر شود سازمان لیگ اجازه نخواهد داد مسابقه ای با حضور تماشاگر برگزار شود. پیش تر دیدار استقلال – نساجی و پرسپولیس – صنعت نفت به صورت آزمایشی با حضور تماشاگر برگزار شد که این موضوع موجب اعتراض سایر تیم ها شد به همین دلیل سازمان لیگ اعلام کرد از این پس محوز حضور تماشاگر یا باید برای همه تیم ها صادر شود یا برای هیچ یک از تیم ها.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حضور تماشاگر برگزار بدون حضور تماشاگر حضور تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن

 در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند، اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نماد‌های دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان