Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بر اساس گزارش منتشرشده سامانه اطلاع‌رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار (کدال)، بانک اقتصادنوین بر اساس گزارش شش‌ماهه حسابرسی شده، در بخش خالص درآمد تسهیلات اعطایی به‌میزان ۸۸.۸۱۳ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۷۳درصد رشد داشته است. درآمدهای کارمزدی بانک اقتصادنوین نیز به رقم ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۶۵ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۵۷درصد رشد را تجربه کرده است.

در مجموع بانک اقتصادنوین در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۰، ۵.۳۹۷ میلیارد ریال سود از محل واسطه‌گری مالی شناسایی کرده است. این میزان سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۵۰درصد و نسبت به پایان سال ۱۳۹۹، ۸۲درصد رشد داشته است.

همچنین بانک اقتصادنوین در حالی در آذرماه ۱۴۰۰ موفق شده است سود قطعی سال ۱۳۹۹ را به حساب سپرده‌گذاران خود واریز کند که سود مستمر حاصل از عملیات واسطه‌گری پولی در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از شش برابر شده و این روند تا پایان سال تداوم خواهد داشت. بنابراین سپرده‌گذاران این بانک می‌توانند در سال آینده منتظر اخبار خوبی در رابطه با سود مازاد بر سود علی‌الحساب دریافتی باشند.

از دیگر نقاط برجسته در گزارش عملکرد شش‌ماهه بانک اقتصادنوین کاهش ۲درصدی نسبت مطالبات غیر جاری و بهبود قابل توجه در اخذ ذخایر مورد نظر نهاد ناظر است که نشان از عملکرد مناسب این بانک در شاخص شفافیت و رعایت استانداردهای بانکداری دارد.

پربیننده ترین معاون جدید بانک و بیمه وزارت اقتصاد منصوب شد کمبودی در عرضه ارز به بازار نداریم / راه اندازی سامانه برخط خرید ارز سهمیه ای اقدام بانک مرکزی برای رفع مشکلات فروش ارز/ نیازهای جدید ارزی به بانک اعلام شود بازدید میدانی رییس بانک مرکزی از صرافی‌ها بهبود وضعیت ورود ارز به کشور / خلق پول توسط بانک‌ها کنترل می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک اقتصاد نوین بانک اقتصادنوین شش ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​

تین نیوز

شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده های میلیون ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​