Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی تاجر نیا به دنبال سوءبرداشت ها از مصاحبه اش با روزنامه شرق در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره گروه دارویی برکت نوشت:

«پیرو مطالب منتشرشده در روزنامه شرق در بخشی از آن مطالبی به نقل از اینجانب منتشرشده که با شیطنت‌های برخی رسانه‌های خارج کشور، اسباب کمرنگ‌شدن تلاش‌های آن شرکت و دانشمندان عزیزمان را فراهم آورده، لذا اینجانب ضمن ارج‌نهادن به خدمات شایان آن گروه معظم در برطرف‌کردن نیازهای پزشکی و دارویی کشور تصریح می‌دارد مطالب فوق بدون هیچ‌گونه سوءنیتی و با اتکا به برخی اقوال مختلف که نادرستی بعضی از آنها بعداً مکشوف شد، بیان شده و هرگونه سوءبرداشت و غرض‌ورزی اشخاص مورد حمایت اینجانب نمی‌باشد لذا ضمن اعلام برائت از آن، برای آن عزیزان تلاشگر در ادامه مسیر خدمت به میهن اسلامی آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احترام، دکتر علی تاجرنیا»

بر اساس این گزارش، در بخشی از مصاحبه علی تاجرنیا با روزنامه شرق آمده بود: «گویا برکت واکسن خود را پیش فروش کرده بود. به نظر می‌رسد دلیل تمایل‌نداشتن برای خرید واکسن از خارجی‌ها این بود که برکت در ازای هر دُز واکسن، ۲۰۰ هزار تومان گرفته بود که اگر بخواهیم برای ۱۲۰ میلیون واکسن حساب کنیم، برکت از صندوق دولت عددی بالای یک میلیارد دلار از محل اعتبارات دولتی گرفت».

که وی با انتشار این نامه از مطلب منتشر شده در این روزنامه و برخی شبکه‌های خارجی اعلام برائت کرد.

کد خبر 5371412 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی تاجرنیا روزنامه شرق واکسن کووایران برکت ویروس کرونا کووید 19 واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سویه اومیکرون کرونا واکسیناسیون سکته مغزی زوال عقل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سازمان بیمه سلامت آلودگی هوا روز پرستار علیرضا زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه بیداری ملت های آزاده جهان به واسطه چراغی است که امام راحل با انقلاب اسلامی افروختند، گفت: مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن خواهد ماند.

اسدالله عباسی امروز، یازدهم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، انقلاب امام را موجب بیداری ملت‌های جهان دانست و اظهار کرد: هم اینک شاهد روشن شدن افکار عمومی مردم جهان نسبت به استکبار هستیم و هر سال نیز بیشتر می‌شود .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن می‌ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر می‌شود، تصریح کرد: استکبار جهانی با غول‌های رسانه‌ای خود مترصد سانسور جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی است، اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایت‌ها برملا می‌شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایت‌ها هستیم.

وی به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد نیز اشاره و بیان کرد: امسال کاروان‌های پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر امام می‌شوند که کاروان پیاده‌روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خردادماه حرکت خود را از رشت آغاز می‌کنند.

عباسی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته‌های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچک‌ترین مشکلی عازم مرقد مطهر شوند تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار فرهنگی می‌توانند با آرمان‌های امام راحل بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی