Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن قرائتی صبح پنجشنبه در اجلاسیه نماز استان زنجان با بیان اینکه درزمان حاضر سمپاشی های زیادی می شود، با تاکید بر ضرورت مطالعه مستمر در کشور، گفت: هیچکس نباید خود را فارغ التحصیل بداند، پیامبر با آن درجه رفیعش، از خدا می خواهد که علمش را زیاد کند.

وی افزود: وضعیت کشور ایران از نظر مطالعه ضعیف است و باید مطالعه هر چند محدود را در برنامه های روزانه خودمان بگنجانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه خداوند در قرآن‌کریم می‌فرماید اگر همه شما جمع شوید به اندازه ذره‌ای علم ندارید، گفت: کتاب‌های شهید مطهری و تفسیر قرآن را هر شب مورد مطالعه قرار دهید. پیش نمازها حتماً باید مطالعه کنند تا بتوانند مطالب مفیدتری در اختیار مخاطبان قرار دهند.

قرائتی با تاکید بر اینکه باید خانواده به فکر فرزندان باشند، بچه ها دیگر در اختیار والدین و روحانیان و حوزه نیستند، ادامه داد: ممکن است شما مشغول نماز شب باشید ولی فرزندتان با نوک انگشتانش با همه جا می تواند در تماس باشد، در شرایط کنونی خیلی وضع دینداری سخت شده است باید به بچه برسیم، نه سخت گیری و نه رهایشان کنیم.

با اشاره به اینکه همه نیازهای یک نوزاد از سوی خداوند در شیر مادر تامین شده است، گفت: این حکمت خداوند است و اگر همه متخصصان جمع شوند، نمی‌توانند غذایی مانند شیر مادر برای نوزاد تهیه کنند. نماز هم حکم همان شیر مادر را برای انسان دارد و اگر انسان یک نماز کامل بخواند، همه نیازهای او برطرف می‌شود.

وضعیت کشور ایران از نظر مطالعه ضعیف است

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر اینکه ما هنوز چنان که باید نماز را نفهیدیم و به حکمت های آن پی نبردیم، گفت: نماز ذکر خداست و بر اساس آنچه در قرآن آمده، ذکر خدا موجب اطمینان قلوب و این اطمینان، اتصال و پرواز آدمی به سوی حق است.

قرائتی نماز شکر، نماز انس، نماز قرب و نماز رشد را از انواع نماز عنوان کرد و افزود: بهترین دعوت برای نماز، نعمت شماری است، خیلی از نعمت ها با عظمت هستند که ما متوجه آنها نیستیم.

وی ادامه داد: نماز عامل رشد است، موجب دوری از گنار و منکرها است، نهی نماز از منکر به مثابه مانع شدنش است.

کد خبر 5371409

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن قرائتی نماز ستاد اقامه نماز بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان سانحه تصادف ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا معلولان عکس استانها شیراز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • نماز جمعه سنندج
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • نماز باران در بنگلادش
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است