Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امروز نه استقلال تمایلی به تساوی دارد و نه پیکان. دو تیمی که در ۵ بازی قبلی خود ۵ امتیاز به دست آورده و ۱۰ امتیاز را از دست داده اند. آبی های پایتخت و خودروسازان تا پایان هفته چهارم با ۳ پیروزی و یک تساوی در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی حضور داشتند ولی به یکباره نوار ناکامی های آنها از همان هفته ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون استقلال ۱۴ امتیازی در رتبه ششم قرار دارد و پیکان نیز با ۲ امتیاز کمتر در رده هفتم و چسبیده به تیم مجیدی ایستاده است. عدم کسب نتیجه مطلوب سبب شده است تا هر دو سرمربی تیمشان را با هدف کسب پیروزی و به دست آوردن ۳ امتیاز روانه میدان کنند و این مسئله می تواند بیننده های تلویزیونی را به دیدن یک بازی خوب امیدوار کند.

اما نکته نگران کننده درباره این دیدار، آمار بالای تساوی های استقلال و پیکان در تقابل های گذشته است. از لیگ هجدهم تاکنون دو تیم ۶ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که نتیجه ۵ دیدار آنها با تساوی به پایان رسیده است. حتی ۴ دیدار گذشته استقلال و پیکان به صورت متوالی و سریالی با نتیجه تساوی همراه بوده است.

در دیدار برگشت استقلال و پیکان در لیگ هجدهم، شاگردان وینفرد شفر که با لباس های سفید به میدان رفته بودند، در استادیوم شهر قدس با ۴ گل از سد پیکان عبور کردند. مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، اسماعیل گونکالوس و وریا غفوری گل های استقلال را به ثمر رساندند و نکته جالب اینکه هیچ کدام از این بازیکنان در بازی امروز برای تیم مجیدی به میدان نمی روند. از این جمع ۳ نفر جدا شده اند و غفوری نیز به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار غایب است.

در دیدار رفت لیگ هجدهم و همچنین دو دیدار رفت و برگشت لیگ قبل، استقلال و پیکان به نتیجه تساوی بدون گل رسیده اند و دیدارهای لیگ نوزدهم نیز با تساوی های ۲ – ۲ و یک – یک به پایان رسیده ولی اکنون به نظر می رسد زمان قطع آمار تساوی های پرشمار استقلال و پیکان است چرا که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پیکان استقلال پیکان استقلال و پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید