Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، تقویم نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ برای دو گروه ورودی‌های قبل از ۱۴۰۰ و ورودی‌های سال ۱۴۰۰ به مدت ۱۷ هفته تعیین شده است.

نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ورودی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ از شنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و پنجشنبه، ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ورودی‌های سال ۱۴۰۰ از شنبه، ۷ اسفند ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و پنجشنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

حذف و اضافه نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی دو هفته پس از شروع نیمسال انجام می‌گیرد و حذف اضطراری در مدت ۳ هفته مانده به پایان نیمسال تحصیلی انجام خواهد شد.

مدت زمان برگزاری امتحانات برای هر دو گروه ورودی به مدت ۲ هفته خواهد بود.

تعطیلات میان دو ترم و دوره برای ورودی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ به مدت ۱۴ روز و برای ورودی‌های سال ۱۴۰۰ به مدت یک هفته تعیین شده است.

دوره تابستانی نیز برای ورودی‌های هر دو گروه از دانشجویان علوم پزشکی تعریف شده است که مدت زمان این دوره به مدت پنج هفته است. این دوره برای ورودی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ در بازه زمانی تیر و مرداد ۱۴۰۱ و برای ورودی‌های سال ۱۴۰۰ در بازه زمانی مرداد و شهریور ۱۴۰۱ تعیین شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی تقویم تحصیلی نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی ورودی های سال ۱۴۰۰ ورودی های قبل برای ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی منتشر شد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج