Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین رونمایی از سامانه روضه‌های خانگی که امروز پنجشنبه ۱۸ آذرماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، گفت: این ماجرا فقط یک سنت و رسم دیرینه و یک دلدادگی ریشه دار نیست بلکه نسبت عمیق‌تری بین ما و روضه‌های خانگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه روضه‌های خانگی مانند دژ مستحکم در مقابل نفوذ و حمله فرهنگی عمل می‌کند، افزود: این روضه‌ها اثراتی در سبک زندگی به وجود می‌آورد و از عناصر هویت ساز بر باور مندی هر چه بیشتر نسل امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روضه‌های خانگی ریشه در اعتقادات ما دارد، تصریح کرد: روضه‌های خانگی را اگر به صورت ساده و این دنیایی نگاه کنیم مساله بازکن و گره گشاست.

وی ادامه داد: اهل بیت از قدیم منشأ خیر و برکت و فایده برای بقیه بودند که این امر تنها ساحت فرهنگ را در برنمیگیرد بلکه مساله‌های بزرگ‌تری را حل می‌کند.

حجت الاسلام قمی با تاکید بر اینکه ما وظایفی داریم افزود: ما مسئولین خادم و نوکری بیش نیستیم و باید آنقدر تلاش کنیم تا رزقی در این دستگاه نصیبمان شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فواید این روضه‌های خانگی افزود: به جهات معنوی و آسمانی سهم روضه‌های خانگی مفروض است اما همین دور هم جمع شدن‌های ساده گرفتاری‌های امروز را حل می‌کند و اتصال به منبع نور در عالم، خانه به خانه رخ می‌دهد.

وی بابیان اینکه در این روضه‌های خانگی اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد گفت: که یکی از فضاهایی که با پشتیبانی ما می‌تواند گره گشا باشد همین روضه‌های خانگی است که امیدواریم بتوانیم قدم کوچکی در مسیر آموزش و حمایت از این مجالس برداریم.

کد خبر 5371420

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی روضه خانگی قرآن کریم آیت الله خامنه ای قرآن انقلاب اسلامی ایران سعید حدادیان کربلا سازمان تبلیغات اسلامی مهد قرآن ایران جهان اسلام مسابقات قرآنی دفاع مقدس حضرت زینب س عاشورا روضه های خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد