Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:47:46 GMT

رشد سهام آسیا در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۵۸۳۶

رشد سهام آسیا در بازار امروز

سهام آسیا پاسیفیک صبح امروز افزایش یافت و سرمایه‌گذاران آخرین داده‌های تورم چین و تاثیر سویه اومیکرون بر بهبود اقتصاد را نادیده گرفتند.

به گزارش اینوستینگ، شاخص شانگهای کامپوزیت چین تا ساعت ۹:۰۴ عصر به وقت شرقی (۲:۰۴ بامداد به وقت گرینویچ) ۰.۳۹ درصد و مولفه شنژن ۰.۲۱ درصد افزایش یافت.

داده های منتشر شده در اوایل روز نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد نسبت به سال قبل و ۰.۴ درصد ماه به ماه در نوامبر رشد داشته است. شاخص قیمت تولید کننده نیز نسبت به سال قبل ۱۲.۹ درصد رشد داشته است.

سرمایه‌گذاران همچنین به نظارت بر بخش املاک چین ادامه می‌دهند و گروهی از دارندگان اوراق قرضه هولدینگ کایسا (HK:۱۶۳۸) در آستانه امضای پیمان عدم افشای اطلاعات با توسعه‌ دهنده هستند. این حرکت راه را برای بحث در مورد یک معامله مالی بالقوه برای شرکت هموار خواهد کرد.

شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ ۱.۰۳ درصد جهش کرد. شاخص نیکی ۲۵۵ ژاپن ۰.۱۹ درصد کاهش یافت. شاخص KOSPI کره جنوبی ۰.۵۷ درصد افزایش یافت؛ در حالی که تعداد موارد ابتلا به کووید در این کشور برای اولین بار در روز چهارشنبه از ۷۰۰۰ نفر گذشت. سهام ASX ۲۰۰ استرالیا با سخنرانی  فیلیپ لو، رئیس بانک مرکزی استرالیا، در اوایل روز، ۰.۰۱ درصد افزایش یافت.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت و شاخص ۱۰ ساله پس از یک حراج ۱۰ ساله به بالای ۱.۵۰ درصد رسید.

سرمایه گذاران اکنون منتظر شفافیت بیشتر در مورد ریسک اومیکرون برای بهبود اقتصادی، شاخص CPI ایالات متحده در روز جمعه و تصمیم سیاست گذاری فدرال رزرو ایالات متحده هستند که هفته آینده صادر خواهد شد اما تا آن زمان، برخی برای نوسانات بیشتر بازار آماده خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصادي بازار سهام سویه اومیکرون بازارهای سهام آسیایی افزایش یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • «مالیات برعایدی سرمایه» چرا صدای ۲ درصد از جامعه را درآورد؟
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟