Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که دز سوم واکسن کرونا مقدار مشابهی آنتی بادی علیه گونه اومیکرون ایجاد می‌کند که در مورد گونه‌های دیگر این مقدار آنتی بادی با دریافت دو دز ایجاد می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان جهانی بهداشت (WHO) پیش از این اعلام کرد که واکسن‌های تولید شده باید همچنان خطر ابتلاء به نوع شدید بیماری کووید -۱۹ به دلیل آلوده شدن به گونه اومیکرون را کاهش دهد، بنابراین محققان در سراسر جهان در حال انجام بررسی‌های لازم در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی شرکت فایزر روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور محافظت در برابر گونه اومیکرون ویروس کرونا باید دز تقویت کننده واکسن فایزر را دریافت کرد. دریافت دز اول و دوم و همچنین یک دز تقویت کننده بهترین اقدام برای پیشگیری از بروز بیماری کووید -۱۹ در نظر گرفته شده است.

محققان شرکت فایزر و بیون-تک اعلام کرده‌اند که این نتایج بر اساس داده‌های اولیه به دست آمده بوده است و آن‌ها همچنان در حال جمع‌آوری داده‌ها و ارزیابی اثربخشی واکسن‌ها در دنیای واقعی هستند. به نظر می‌رسد که دو شرکت فایزر و بی ون-تک در حال تولید واکسن اختصاصی برای گونه اومیکرون هستند و امیدوار هستند که طی ۱۰۰ روز آینده آن را تولید خواهند کرد و برای دریافت مجوزهای لازم اقدام می‌کنند.

به گفته محققان، دز تقویت کننده واکسن کرونا فایزر باعث می‌شود میزان آنتی بادی در بدن تا ۲۵ برابر افزایش پیدا کند و سطح محافظت از بدن دو برابر بیشتر از دو دز اولیه شود. هنوز اطلاعات قابل توجهی در مورد میزان تأثیرگذاری واکسن‌های مدرنا، جانسون اند جانسون و موارد دیگر بر گونه جدید ویروس کرونا وجود ندارد. هنوز هیچ شواهدی ارائه نشده است که نشان دهد گونه اومیکرون می‌تواند میزان تأثیر واکسن‌ها را خنثی کند

کد خبر 540739

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ واکسن کووید ۱۹ اومیکرون جهش جدید کرونا کرونا و اومیکرون کرونا و جهش اومیکرون واکسن کرونای فایزر دريافت واکسن فايزر شرکت فایزر واکسن کرونا فايزر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دز تقویت کننده گونه اومیکرون واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)



منبع:پیج _faarzaad__

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دکتر پاسدار ، متخصص تغذیه و رژیم درمانی : روزه داران حتما وعده غذایی سحری را مصرف کنند (فیلم) تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!