Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت چهلمین سالگرد شهید محراب در مدرسه علمیه شهید دستغیب برگزار شد گفت: دشمنان هر ساله به دنبال تضعیف انقلاب و دور نگه داشتن اقشار مردم از مراسم مذهبی و بزرگداشت علما هستند، ولی باید به دشمنان نشان دهیم که مردم ایران از اسلام و راه و آرمان‌های شهدای انقلاب دور نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با دعوت از اقشار مختلف مردم برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد شهید دستغیب در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، افزود: این مراسم بایستی باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

حجت الاسلام استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس هم در این مراسم گفت: شهید دستغیب ویژگی‌های ممتاز و متعددی داشت که امام راحل بعد شهادت این شهید بزرگوار به آن اشاره کرده است.

او افزود: مردم داری، زهد و تقوا و تهذیب نفس، از ویژگی‌های شهید و تسلط به علوم مختلف و کتاب‌های علمی این شهید سر افراز به عنوان یکی از منابع اصلی برای استفاده اقشار مختلف جامعه است.

او با بیان اینکه شهید دستغیب دفتر و منزلش را تبدیل به پایگاه حمایت‌های مردمی و دفاع از انقلاب کرده بود گفت:دغدغه اسلام، و دفاع از محرومین از ویژگی‌های شهید دستغیب بود که امروز به عنوان یکی از افتخارات فارس و شیراز باید مورد تقدیر قرار گیرد و د به عنوان یک اسوه و الگوی در جامعه و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها معرفی شود تا مسیر روشنی که ایشان در دفاع از اسلام و انقلاب و ساده زیستی داشتند مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام استوار میمندی ولایت مداری شهید دستغیب را از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار برشمردند و تصریح کرد که شهید دستغیب در دفاع از ولایت و امام امت جان خود را نثار کرد.

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد سومین شهید محراب آیت دستغیب روز شنبه ۲۰ آذر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شیراز شهادت شهید محراب حرم شاهچراغ چهلمین سالگرد شهید دستغیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد، سالروز آزادی سازی خرمشهر عنوان داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نقطه عطفی بر پیروزی‌های ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ رزمنده از بخش مرکزی تنگستان در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف در دفاع از دستاوردهای انقلاب سبب خنثی شدن بسیاری ازتوطئه‌های دشمنان شد و عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات‌های دفاع مقدس و برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: حماسه فتح خرمشهر مرهون مقاومت مردم، ایستادگی و از خودگذشتگی رزمندگان است و آنان بازیگران اصلی این رویداد تاریخی در برابر ارتش متجاوز رژیم بعث عراق است.

وی آزادسازی خرمشهر را حاصل تدبیر امام راحل و توکل رزمندگان اسلام به خدا و امدادهای غیبی عنوان و یادآور شد: رزمندگان اسلام تنها با پشتوانه معنوی، اتحاد، یکدلی، مقاومت و ایستادگی توانستند در برابر دشمن پیروز شوند و خرمشهر را با عملیات ۲۰ روزه به آغوش میهن باز گردانند.

لطفی اضافه کرد: پیام برگزاری سالروز فتح خرمشهر باید با ۲ هدف صورت گیرد که یک برنامه تجلیل از کسانی است که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر و پیام دیگر انتقال دفاع، مقاومت و ایثار گری رزمندگان هشت دفاع مقدس به نسل جوان باید باشد که با همراهی، همکاری و تعامل مناسب در حوزه مرکز شهرستان و پشتیبانی رزمندگان و بسیجیان برنامه محتوایی خوبی برگزار شود.

فرماندار تنگستان از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خواست تا با همکاری و همراهی بیشتر با سپاه زمینه برگزاری هرچه بهتر مراسم سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر را با حضور گسترده مردم در شهرستان فراهم آوردند.

کد خبر 6097483

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان