Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:58:38 GMT

رجب زاده:این صدرنشینی هیچ تضمینی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۱۹۷

رجب زاده:این صدرنشینی هیچ تضمینی ندارد

سرمربی قشقایی شیراز معتقد است که صدرنشینی به آن ها اعتبار و انگیزه می دهد اما تضمین نه.

به گزارش ورزش سه، قشقایی شیراز با نتیجه دو بر صفر ویستا توربین را پشت سر گذاشت و دوباره صدرنشین شد مهدی رجب زاده در این باره به خبرنگار ما گفت: اگر بخواهم واقع‌بینانه صحبت کنم انتظاراتی که از بچه ها داشتم را برآورده نکردند نه به لحاظ تلاش چون به آن ها ایمان دارم و می‌دانم که تمام وجودشان را در زمین می‌گذارند ولی متاسفانه از نظر تاکتیکی به چیزی که می خواستیم نرسیدیم و تیم‌مان مثل همیشه نبود ولی خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز از همه چیز مهمتر است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است یک تیمی در روز ایده آلش برنده نشود یا بلعکس تیم ویستا توربین بسیار خوب و جاندار است و نمایش شان خوب بود. چند تا موقعیت خوب داشتند و یک توپ را به تیر دروازه مان زدند و به نظرم تیم با ارزشی هستند و جایگاهشان بالاتر است. در مجموع شخصیت جنگندگی بچه های مان را تقدیر می کنم چون دارند با تمام وجود زحمت می کشند.


وی در این باره ادامه داد:  این برد خیلی به ما در حفظ شخصیت تیمی کمک می‌کند تا ما همچنان روحیه برد را داشته باشیم و این اصل خیلی به ما در ادامه کمک می کند.


سرمربی قشقایی در مورد اینکه در ۹  هفته اخیر فقط یک تساوی و یک شکست کسب کردند نظرش را اینگونه بیان کرد: در دو هفته اخیر هم پیروز شدیم و در هفته‌های قبل  یک تساوی و یک شکست به دست آوردیم ولی خدا را شکر می‌کنم که مجدداً پیروز شدیم و صدرنشین هستیم.


رجب زاده در مورد صدرنشینی قشقایی با تفاضل گل بهتر گفت: به لحاظ اعتباری و روحی و روانی خیلی برای ما خوب است ولی این صدرنشینی نباید باعث غرور شود و ما فکر کنیم کار تمام شده هنوز بازی ها به نصف نیز نرسیده است و این صدرنشینی هیچ تضمینی ندارد که یک تیم صعود کند یا خیر؟ همه چیز به عملکرد خودمان بر می گردد و باید خیلی مراقب باشیم این جایگاهی است که خیلی برایش زحمت کشیدیم و از جان و دل مایه گذاشتیم.


وی در مورد بازی پیش رو با استقلال خوزستان نظرش را اینگونه بیان کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی نشان داده و در یک بازی خارج از خانه توانستند برنده باشند و مربیشان هم آقای بختیاری زاده است که از دوستان خود من است و در مقطعی در لیگ برتر کار کرده و جزو مربیان جوان است. قطعا بازی سختی داریم و تلاشمان این است یک بازی آبرومندانه انجام دهیم تا از آنجا هم با امتیاز برگردیم


رجب زاده یادآور شد: توقعم از صدا و سیما استان مرکزی، فارس و شیراز این است که بازی های ما را پخش کند چون این موضوع برای ما ایجاد انگیزه می کند و ما فجر را در لیگ برتر،قشقایی در لیگ یک و یک تیم در لیگ دو و دو تیم در لیگ سه از شیراز داریم و همانطور که اصحاب رسانه دارند کمک می کنند صدا و سیما نیز بازی های ما را پخش کند و یک صحبتی هم با هواداران دارم امیدوارم کمکمان کنند و هرچه زود تر  استادیوم ها باز شود تا مردم شیراز بتوانند نماینده های خود را تشویق کنند.

دسته یک قشقایی شیراز مهدی رجب زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز مهدی رجب زاده رجب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»