Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد امروز (پنجشنبه) از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در دیداری تشریفاتی میزبان نماینده رژیم صهیونیستی (تیم مکابی حیفا) است.

بر اساس اعلام سایت "اورنج" علیرضا جهانبخش در این بازی هم مانند دیدار رفت در میدان حاضر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این رسانه هلندی علت غیبت جهانبخش را استراحت بیشتر عنوان کرده است. اورنج نوشت:" آرنه اسلات، سرمربی فاینورد ممکن است به چند نفر از بازیکنان خود استراحت بدهد. اورکون کوکچو، علیرضا جهانبخش و گرنوت ترانر همگی در این بازی شرکت نخواهند کرد. "

فاینورد در حال حاضر با ۱۱ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین گروه پنجم است و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است. نماینده رژیم صهیونیستی هم با چهار امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

فاینورد فارغ از هر نتیجه‌ای که امشب در ورزشگاه دی کیوئیپ رقم بخورد، صدرنشین باقی خواهد ماند.

فاینورد در آخرین بازی خود، یکشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ هلند، به مصاف فورتونا سیتارد رفت و به برتری ۵ بر صفر رسید. علیرضا جهانبخش که از دقیقه ۳۰ وارد بازی شده بود، توانست در دقایق پایانی گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و پس از گذشت ۱۵ هفته پایش به گلزنی باز شد.

کد خبر 642207 برچسب‌ها فوتبال لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا