Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اعتباراتی که در سفر مقامات می‌آید محدود است و باید عادلانه بین استان تقسیم شود. بنابراین انتظار داریم که در این زمینه تصمیم‌هایی که گرفته می شود بررسی و بازبینی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از    دلفان، یحیی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زنان کار دلفان، اظهار داشت: مسئولین بی تفاوت باید خجالت بکشند از دیدن تصاویری از بانوان که با رنج به خاطر معاش زندگی خود تلاش می‌کنند و به راحتی جلساتی را برگزار می‌کنند اما هیچ اقدامی صورت نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه بارها  مشکلات مردم این شهرستان را به عنوان دغدغه اصلی مطرح کرده و  تشکیل جلسه دادیم، افزود: امیدواریم این جلسه مثل جلسات گذشته نباشد که هیچ اقدامی صورت نگیرد. استان لرستان و شهرستان دلفان نیروی انسانی فراوانی دارد اما متاسفانه امروز به عنوان فلاکت زده ترین استان کشور مطرح است.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس با اشاره به چندین برابر بودن آمار ارائه شده زنان کار، تصریح کرد: این مسئله به دلیل ظلم‌هایی بوده که در ادوار گذشته در سطح دولت مردان به این شهرستان محروم شده است.

وی با بیان اینکه لرستان پربارش‌ترین استان کشور است و 11 درصد روان آب‌های کشور در استان لرستان تولید می‌شود، بیان کرد: در شهرستان دلفان بیش از 50 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که آمار تاسف باری است.

ابراهیمی افزود: در سطح کشور بارها در جلسات متعدد اعلام کردیم که اعتباراتی که در سفر می‌آید محدود است و باید عادلانه بین استان تقسیم شود بنابراین انتظار داریم که در این زمینه تصمیماتی که گرفته  می شود بررسی و بازبینی شود.

تاکنون 370 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات استانی وارد لرستان شده استلزوم تکمیل ‌جاده الیگودرز به خان‌آباد؛ اعتبارات استانی جوابگوی مشکلات شهرستان نیسترئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: اعتبارات استانی جوابگوی عقب‌ماندگی‌ حوزه سلامت نیست

 

وی تاکید کرد: باید برای تمامی شهرستان‌ها در راستای رفع محرومیت، راهکار ارائه دهیم که از این بحران برای همیشه خارج شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه امکان سرمایه‌گذاری در شهرستان دلفان وجود ندارد، عنوان کرد: باید شرکت‌های بزرگی را که می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند دعوت کنیم تا در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده و اشتغال ایجاد کنند.
 
 انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعتبارات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت:در برخی نقاط به صورت نقطه‌ای، ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک وجود دارد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لرستان استانی است که عمده کاربری اراضی آن در چهارچوب جنگل و مرتع تعریف شده و ۷۵ درصد سطح آن را جنگل و مرتع تشکیل داده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه نتوانسته‌ایم این منابع را در سطح استان و کشور مدیریت کنیم علیرغم اینکه تلاش‌های زیادی شده اما باید یک راهبرد منسجم و اجماع شده را اتخاذ کنیم.

میرزایی بیان کرد: لرستان استانی آبخیز بوده و برای مهار سیلاب نیاز است عملیات‌های آبخیزداری و آبخوانداری انجام شود.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان عنوان کرد: لرستان دارای شیب بالایی است و میزان فرسایش در آن نسبت به میانگین کشوری زیاد است به گونه‌ای که در برخی نقاط به صورت نقطه‌ای، ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک وجود دارد.

وی افزود: فرسایش خاک در هر هکتار در کشور ۱۶ تن بوده اما در لرستان این رقم ۲۵ تن در هکتار گزارش شده است.

میرزایی بر ایجاد اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری در استان نظیر لرستان تاکید داشت و گفت: مدیریت بحران اعتبارات استانی خوبی را به این مسئله اختصاص داده است اما باید اعتبارات ملی بیشتری برای انجام آن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان