Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:11:27 GMT

بازگشت مارسلو به برزیل، تیم بعدی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۸۸۶

بازگشت مارسلو به برزیل، تیم بعدی مشخص شد

ستاره چپ پای برزیلی رئال به کشورش بازخواهد گشت تا برای فلومیننزه بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال از ژانویه 2007 در عضویت این باشگاه قرار دارد ولی افسانه او در رئال رو به پایان است و مارسلو در پایان فصل باید به دنبال مقصدی جدید باشد.

 

 

 

 

رئال تمایلی برای تمدید با مارسلو ندارد؛ بازیکنی که از دو سال پیش دیگر فروغ گذشته را از دست داده و تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت های هر از چند گاه مارسلو نیز او را از یک روند باثبات به دور کرده و دیگر فرم سابق خود را از دست داده است.

مارسلو قرار بود تابستان امسال از رئال جدا شود ولی ترجیح داد تا پایان قراردادش بماند و مقصد بعدی او احتمالا تیمی در فوتبال برزیل خواهد بود.

 

 

 

 

اخیرا نشریه لانس برزیل خبر از بازگشت احتمالی مارسلو به فلومیننزه داد و امروز آاس نیز تایید کرد که او تابستان به باشگاه سابقش باز خواهد گشت تا بار دیگر شانس حضور در تیم ملی برزیل را پیدا کند. سال 2006 مارسلو از فلومیننزه به رئال پیوست و اعتقاد دارد تابستان با درخشش در این باشگاه می تواند یکی از گزینه های تیم ملی برزیل برای جام جهانی 2022 باشد. تورنمنتی که پاییز سال بعد در قطر برگزار خواهد شد. آاس نوشته است که مارسلو مذاکرات مثبتی هم داشته و بازگشت او قطعی است.

ستاره برزیلی فصل قبل 19 بازی برای رئال انجام داد و 1339 دقیقه در میدان حاضر بود. فصل جاری اما او در 5 بازی تنها 140 دقیقه به میدان رفته است. در 15 فصل گذشته مارسلو 533 بازی برای رئال انجام داده، 38 گل زده و 101 پاس گل نیز داده است.

برزیل رئال مادرید مارسلو تیم ملی برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل رئال مادرید مارسلو تیم ملی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان

کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد