Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:08:31 GMT

خبرگزاری فارس از رسانه‌های معتبر و مرجع کشور است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۶۹۵۷

خبرگزاری فارس از رسانه‌های معتبر و مرجع کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان ضمن بازدید از این خبرگزاری اظهار داشت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های مرجع کشور است که در طول سال‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر موضوع امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ناامید کردن مردم  است که در این میان نقش رسانه‌های داخلی در امید آفرینی در بین مردم بسیار پررنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان با اشاره به لزوم داشتن نگاه فرامنطقه‌ای رسانه‌های استان گفت: برای گرفتن سهم استان از اعتبارات ملی و همچنین مطالبه سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی و حاکمیتی در آذربایجان‌غربی، رسانه‌ها نگاه فرا استانی و ملی داشته باشند و حقوق استان را از وزارتخانه‌ها مطالبه کنند.

وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی مسئولان استان برای پیشرفت آذربایجان‌غربی گفت: امروز برای اینکه به نقطه‌ای قابل قبول در پیشرفت برسیم باید تمامی مسئولان استانی و رسانه‌ها با حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی دست به دست یکدیگر داده و برای استان کار کنیم.

وی ضمن تاکید بر حمایت از خبرگزاری‌های رسمی گفت: درحال تهیه سازوکار مناسب برای حمایت حداکثری از رسانه‌های رسمی و مجوزدار در استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی فارس ارومیه محمدصادق معتمدیان دریاچه ارومیه خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی