Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در آخرین دیدار رفت لیگ برتر تیم مس رفسنجان را با نتیجه سه بر یک شکست داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان کشور جام سردار دل‌ها تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان نماینده کاشانی این دوره از مسابقات در آخرین مسابقه از دور رفت به مصاف تیم والیبال بانوان مس رفسنجان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در دست نخست این دیدار موفق شد این تیم رفسجانی را با نتیجه 25 بر 16 شکست دهد و در دست دوم این مسابقه نیز موفق شد با کسب نتیجه مشابه دست اول تیم والیبال مس رفسجان را با نتیجه 25 بر 16 شکست دهد و در دست شماری با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

لیگ برتر والیبال زنان| جدال خودروسازان را سایپا برد/ شکست سنگین ریف در اصفهانتیم والیبال بانوان "باریج اسانس" کاشان هفته هشتم را با برد به پایان رسانددعوت لهستان از مردان والیبال ایران/ عطایی موافقت کرد

تیم والیبال بانوان مس رفسجان که چیزی برای از دست دادن نداشت در دست سوم به خود آمد و موفق شد با نتیجه 25 بر 21 تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان را شکست دهد و یک دست را از تیم کاشانی بگیرد اما این تیم والیبال بانوان کاشانی در دست چهارم مقتدرانه و با نتیجه 25 بر 15 تیم والیبال بانوان رفسنجانی را شکست داد.

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در آخرین دیدار دور رفت این دوره از مسابقات موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم والیبال بانوان مس رفسجان را شکست دهد و معصومه اسمعیل‌زاه و گل‌تکین پذیره داوران اول و دوم این دیدار بودند و نظارت مسابقه هم برعهده سهیلا علیزاده به‌عنوان ناظر فنی و طوبی بهپوری نیز به‌عنوان ناظر داوری بود.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان نتیجه 25 شکست دهد موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان