Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@18:41:08 GMT

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - هوادار صفر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۵۳۶

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - هوادار صفر

پرسپولیس برای کسب پنجمین پیروزی فصل کار راحتی مقابل تیم با انگیزه رضا عنایتی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته نهم در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تازه لیگ برتری شده هوادار است. شاگردان رضا عنایتی در ۹ هفته ابتدایی تنها پنج امتیاز گرفته‌اند و با یک برد، دو مساوی و پنج باخت روزهای سختی را سپری می‌کنند و برای فرار از منطقه سقوط باید هرچه در توان دارند در زمین بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نیز پس از پشت سر گذاشتن دربی با نتیجه تساوی بدون گل، روی سه امتیاز این بازی حساب کرده‌ تا از غافله مدعیان جا نماند و بتواند پنجمین پیروزی خود در لیگ 21 را به دست آورد.

تقابل یحیی گل‌محمدی و رضا عنایتی با توجه به انگیزه‌های خاص دو تیم می‌تواند منجر به یک بازی گرم در آزادی شود چرا که مساوی دردی از تیم‌ها دوا نمی‌کند و با این حساب احتمالا بازی برنده خواهد داشت.

 

هفته نهم لیگ برتر/ پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ساعت ۱۸/ ورزشگاه آزادی/ بدون تماشاگر

 

تیم داوری: علی صفایی، علی اکبرنوری، امیرمحمد داودزاده، محمد حسین ترابیان/ ناظر داوری: محسن قهرمانی

 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک علی نعمتی فرشاد فرجی مهدی شیری  وحید امیری میلاد سرلک کمال کامیابی نیا مهدی ترابی امید عالیشاه مهدی عبدی عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی  مهدی عبدی  محمد حسینی  صائب محبی  محمد ستاری  نیما انتظاری  محمد چهارمحالی  سپهر روزی‌طلب  جواد محمدی معین عباسیان  پیمان میری

سرمربی: رضا عنایتی

 

 

 

درحاشیه

 

*قبل از بازی زمین آبیاری شد تا چمن از حالت سفت خارج شود.
*کانون هواداران پرسپولیس سکوهای خالی رو به روی جایگاه ورزشگاه را با دو پرچم پوشانده است و این تیم همچنان در حسرت حضور هوادارانش است.
*لیست پرسپولیس یک چهره جوان داشت و امیرمحمدیوسفی پس از جدایی رادوشویچ به ذخیره حامد لک تبدیل شده است.
*داریوش شجاعیان بازیکن نام آشنای هوادار با حسرت بسیار این بازی را تماشا کرد و انگیزه‌های ویژه‌ای برای تقابل با پرسپولیس داشت اما مصدومیت او باعث شد دور از ترکیب عنایتی باشد.
* چند دقیقه پیش از شروع مسابقه تغییری در ترکیب هوادار رخ داد و پیمان میری با شماره ۱۱ به جای روح الله باقری با شماره ۲۷ به میدان رفت.

پرسپولیس تهران هوادار تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران هوادار تهران رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد

هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل اظهاراتش در جریان دیدار با پرسپولیس، ۱۰ سال از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

کد خبر 750490

دیگر خبرها

  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد