Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیک مدعی شد که رئال مادرید قصد دارد در ژانویه پیش قراردادی با آنتونیو رودیگر به امضا برساند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر تنها یک ماه دیگر آزاد است که با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. در واقع ستاره آلمانی می تواند در پایان فصل به شکل رایگان از جمع آبی‌های لندن جدا شود و بر اساس گزارش‌ها در انگلیس به نظر می‌رسد که شانس ماندن آنتونیو رودیگر در چلسی به کمترین میزان خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه مدافع آلمانی نقش بسیار مهم و کلیدی را در چلسی توماس توخل ایفا می‌کند اما گفته می شود که حقوق درخواستی این بازیکن باعث شده که مذاکرات او و چلسی برای تمدید قرارداد به بن‌بست بخورد. آخرین پیشنهاد آبی‌ها به رودیگر دستمزد هفتگی 140 هزار پوند بود اما با موافقت ستاره آلمانی روبرو نشده و به نظر می رسد که بعد از آن نیز مذاکرات بین دو طرف متوقف شده است.

 

 

 

 

از طرف دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید یکی از مهمترین مشتریان آنتونیو رودیگر محسوب می‌شود. باشگاه اسپانیایی به شدت شرایط تقویت خط دفاعی خود را بررسی می کند و قصد دارد هر طور که شده رودیگر را به خدمت بگیرد. در همین راستا اتلتیک گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رئال مادرید به جذب رودیگر اطمینان دارد و قصد دارد در ژانویه پیش قرارداد با این بازیکن به امضا برساند تا در تابستان او را به شکل آزاد به خدمت گرفته و سانتیاگوبرنابئو بیاورد.

چلسی رئال مادرید آنتونی رودیگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی رئال مادرید آنتونی رودیگر آنتونیو رودیگر رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی ۳-۰ رئال مادرید برابر کادیز و سپس شکست ۴-۲ بارسلونا مقابل خیرونا، تکلیف قهرمان لالیگا مشخص شد.

رئال مادرید ۸۷ امتیاز دارد، خیرونا ۷۴ و بارسلونا هم ۷۳. از نظر ریاضی هم غیرممکن است که خیرونا به سفیدپوشان برسد و بدین ترتیب رئالی‌ها قهرمان لالیگا شدند.

پس از بازی بازیکنان در زمین جشن کوچکی گرفتند و در فضای مجازی هم به یک قهرمانی دیگر با رئال مادرید واکنش نشان دادند و قهرمانی را جشن گرفتند.

جالب‌ترین واکنش متعلق به اورلین شوامنی است. او با پست ویدئویی در اینستاگرام مربوط به مصاحبه ماندگار کوبی برایانت، به رئالی‌ها یادآوری کرد که کار آنها هنوز به پایان نرسیده است.

این مصاحبه مربوط به کنفرانس خبری کوبی برایانت پس از برد در پلی‌آف ان‌بی‌ای است. او علیرغم اینکه آنها در پلی‌آف ۲-۰ جلو بودند، چندین بار هشدار داد که کارشان هنوز تمام نشده است.

شوامنی به لیگ قهرمانان اروپا اشاره دارد: جایی که متعلق به رئال مادرید است و در حالی‌که پرافتخارترین تیم رقابت هستند، می‌توانند با قهرمانی این فصل جام پانزدهم را هم به مادرید ببرند.

رقیب فعلی آنها در این راه بایرن مونیخ است. آنها چهارشنبه در دیدار برگشت میزبان باواریایی‌ها هستند و برای صعود به فینال و بازی در ومبلی تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!