Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سیدمجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز پنجشنبه همزمان  با سفر استانی دولت به عنوان نماینده وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان دیدار و  پاسخگوی سوالات و مطالبات آنها بود. 

در  دیدار روز اول (پنج‌شنبه 18 آذر)  که بیش از 8 ساعت به طول انجامید بر درخواست بالغ بر 500 نفر از اهالی فرهنگ و هنر لرستان رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پوراحمدی در این دیدار تصریح کرد: کشور ما از لحاظ جغرافیایی، قومی، زبانی و ... کشور متنوعی است و هر منطقه از کشور شرایط فرهنگی خود را دارد. صندوق اعتباری هنر تمام توان خود را برای حمایت از هنرمندان سراسر کشور معطوف کرده است. برخی مشکلات در روند ارائه خدمات مشاهده می‌شود اما در سفر به استان‌ها و دیدار چهره به چهره با هنرمندان به‌دنبال پیگیری و حل و فصل آن هستیم.  مشاور وزیر ارشاد افزود: صندوق اعتباری هنر در پنج بخش بیمه تأمین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی، طرح تکریم، کمک مستمری و تسهیلات خدمات خود را به فعالان فرهنگی و هنری کشور ارائه می دهد. یکی از مهمترین سیاست های ما حمایت از راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی است. درصدد هستیم با توسعه خدمات صندوق در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر زمینه توانمند سازی هنرمندان خصوصاً هنرمندان مستعد ساکن در مناطق کم برخوردار را فراهم نماییم.   مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اصحاب فرهنگ و هنر را بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور دانست و گفت: خدمتگزاری به فعالان فرهنگی و هنری فرصت مغتنمی برای مسئولان این حوزه است. خوشبختانه کشور ما از نظر فرهنگی بسیار غنی است و میراث فرهنگی ایران، در جهان کم‌نظیر است. شرایط سخت اقتصادی کنونی نباید موجب ناامیدی اهل فرهنگ و هنر شود که خود بارقه امید را در دل مردم جامعه روشن نگه می دارند. صندوق تمام توان خود را برای حمایت از اعضا به کار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هنر صندوق اعتباری هنر فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه