Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: براساس آمار دریافت شده از بنیاد مسکن از این تعداد خانوار ۵۸۱ واحد تخریبی از مددجویان بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کشور امروز پنچ‌شنبه در دومین روز سفر استانی خود به خوزستان از مناطق زلزله زده اندیکا بازید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای این بازدید از  منازل مددجویان عشایری دیدن کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت. 

هم‌زیستی بلوط و زعفران در خوزستان/ برداشت طلای قرمز در دهدز خوزستان‌مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: آمریکا با ابزار هنر، تجاوز و ستم خود را مشروع می‌کندرئیس کمیته امداد: 5 هزار ‌میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان خوزستانی تخصیص یافت

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور  در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز اظهار داشت: یکی از مناطقی که در جریان سفر به خوزستان مورد بازدید قرار گرفت،  شهرستان اندیکا است.

بختیاری عنوان داشت: زلزله اندیکا بسیار تکان دهنده بود و به لطف خدا در موقعیتی رخ داد که تلفات جانی نداشتیم.

وی با اشاره به بازیدهای اخیر هیئت دولت و مسئولان کشوری از مناطق زلزله زده تصریح کرد: از  خروجی این بازیدها اقداماتی صورت گرفته است،  با توجه به اینکه در کل شهرستان بیش از 5 هزار و 6 مددجو دارد، لذا طی آمار دریافت شده از بنیاد مسکن از این تعداد خانوار 5٨١ واحد تخریبی از مددجویان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در خصوص آخرین وضعیت 5٨١خانوار تحت پوشش گفت: این خانواده‌ها اکنون در چادر زندگی می کنند و باید تلاش های لازم در راستای ساخت سرپناه برای این افراد صورت گیرد.

بختیاری افزود: در خصوص بخش چلو نیز پیگیری‌های لازم جهت تسریع فعالیت ساخت اماکن حادثه دیده انجام می شود.

وی ادامه داد: به لطف خدا اقدامات‌ زیرساختی خوبی انجام شده و نیاز به تقویت هر چه بیشتر دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از وجود ٢5 زوج تحت پوشش کمیته امداد خبرداد و ابراز داشت: به عنوان مصوبه این سفر تامین جهیزیه این زوج ها مدنظر قرار می گیرد و به یاری خدا این جهیزیه ها مناسبت‌های پیش رو تقدیم زوج‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/331/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی