Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل نادر طالب‌زاده، تهیه‌کننده، کارگردان و سینماگر کشور از وی عیادت و در جریان روند درمانی او قرار گرفت.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی اسماعیلی در ادامه دیدار و تکریم اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این بار به عیادت نادر طالب زاده تهیه کننده و کارگردان کشور رفت و ضمن ملاقات وی در جریان روند درمانی این مستندساز و مجری تلویزیون کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این دیدار عضو کابینه دولت سیزدهم در گفت‌وگویی صمیمانه با طالب زاده درباره فعالیت‌ها و تولیدات این کارگردان تلویزیون و سینمای کشور، از تلاش‌های این هنرمند پیشکسوت قدردانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار همچنین تکریم و پاسداشت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را از اولویت‌ها و برنامه‌های این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم برشمرد و گفت:‌ سینمای ایران به حضور افرادی مانند نادر طالب زاده نیاز دارد.   

اسماعیلی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی کامل برای این تهیه کننده و کارگردان پیشکسوت، از خداوند منان برای او شفای عاجل مسئلت کرد.

نادر طالب زاده نیز در این دیدار ضمن قدردانی از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند درمانی و همچنین حال و هوای این روزهای خود گفت.

در این دیدار محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و مهدی نورعلیشاهی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر نیز در راستای برنامه های حمایت و تکریم هنرمندان در دولت سیزدهم، با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.

«بشارت منجی» نام مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی نادر طالب‌زاده بود که با محوریت داستان مسیح از زبان انجیل برنابا در سال ۱۳۸۷ در ۱۳ قسمت ساخته شد و در تابستان ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه اول سیما رفت. 

نادر طالب زاده از سه شنبه هفته گذشته (۹ آذرماه ۱۴۰۰) به علت عارضه قلبی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود. وی چند روز گذشته پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر رسانه تلویزیون دولت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد سینمای ایران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد جمال شورجه بیمارستان جشنواره فیلم صدا و سیمای جمهوری اسلامی وزارت فرهنگ تلویزیون جمال شورجه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نادر طالب زاده تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اواخر دی‌ماه ۱۴۰۱ بود که به ابتکار جمیله علم‌الهدی همسر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران، نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در تهران برگزار شد.

در این کنگره ۳۰۰ مهمان خارجی از بانوان تاثیرگذار و عمدتا سطح بالای کشورهایی، چون ارمنستان، چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون، صربستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، سوریه، لبنان و روسیه حضور داشتند.

این نشست در سه سطح شخصیت‌های فرهنگی، علمی، وزیران و بانوان اول و نیز سلبریتی‌ها برگزار شد و همسران مقامات عالی‌رتبه از جمله همسر نخست‌وزیر ارمنستان، بورکینافاسو، عراق، قرقیزستان، صربستان، گینه، نیجریه، سریلانکا و رییس شورای مرکزی زنان ترکمنستان همچنین فرستاده ویژه رییس جمهور سوریه سخنرانی کردند.

یکی از دستاورد‌های این کنگره امضا۱۰ سند و تفاهم‌نامه دوجانبه بود، نمایشگاهی نیز از دستاورد‌های بانوان ایرانی در حاشیه این اجلاس برپا شده بود.

در نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار، ارمنستان نامزد برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیر گذار شده بود و حالا در سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشورمان به ارمنستان، خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان برای برگزاری این کنگره اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور در سومین روز سفر خود به ارمنستان با خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان دیدار داشت و در این دیدار زمینه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بین دو کشور بررسی شد.

در این دیدار سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان، مصطفوی مدیرکل حوزه اسناد بین‌المللی و دیوسالار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را همراهی می‌کردند.

گفتنی است چنین نشست‌های از بعد دیپلماسی همسران مقامات کشور‌ها حائز اهمیت است که دور دوم این کنگره در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است