Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از پرداخت وام شهریه به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سلیمان عباسی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دانشجویان مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه به میزان بیست و شش میلیون ریال در سال تحصیلی وام شهریه دریافت می‌کنند.

وی افزود: طی رایزنی و تأیید رئیس صندوق رفاه دانشجویان، هر دانشجو در هر نیم سال تحصیلی می‌تواند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

bp.swf.ir درخواست وام خود را ثبت کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: از جمله نگرانی دانشجویان و خانواده‌ها شهریه دانشجویی است که امید است مراکز آموزش علمی کاربردی برای رفع این دغدغه، نسبت به اطلاع رسانی شایسته اقدام کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 540900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی وام دانشجویی شرایط وام دانشجویی دانشجويان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا