Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت با ورود به بروجرد به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

  به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛ سید رضا فاطمی امین» صبح امروز جمعه در بدو ورود به استان لرستان در گلزار شهدای  بروجرد حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

در این مراسم وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولین استانی با قرائت فاتحه و اهدای گل یاد و خاطره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت در بدو ورود  مورد استقبال رسمی بهزاد منصوری رئیس صمت لرستان، فرماندار شهرستان بروجرد و تعدادی دیگر از مسئولان قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ بازدید از شرکت زاگرس پوش، صبا ظرف آسیا، سامان کاشی، نساجی بروجرد،کاشی جم و دیدار مردمی در محل فرمانداری از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر صمت به لرستان است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بروجرد وزیر صمت سفر رییس جمهور به لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام