Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:24:51 GMT

تامین اعتبار ۵۰ میلیاردی برای سامان کاشی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۱۵۳۸

تامین اعتبار ۵۰ میلیاردی برای سامان کاشی

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا فاطمی امین امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به کارخانه سامانه کاشی بروجرد اظهار داشت: شرکت سامان کاشی در بروجرد طی سال‌های اخیر متوقف شده است و چون ورشکست بود در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه یک گروهی اعلام آمادگی کرده است تا این شرکت را بازسازی کند، تصریح کرد: با رئیس سازمان صنعت و معدن لرستان صحبت کرده‌ام و تأیید کردند که کارهای خوبی دارد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه برای نوسازی و بازسازی شرکت سامان کاشی ۵۰ میلیارد اعتبار پیش بینی می‌شود، افزود: این شرکت چندسال تعطیل بوده و یکسری از ماشین آلات آن نیاز به نوسازی دارد.

فاطمی امین با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن این تسهیلات را پرداخت خواهد کرد و در مصوبات سفر است که این میزان تأمین اعتبار شود، گفت: ان شاالله تا پایان سال این شرکت فعال می‌شود تا برای ۴۰۰ نفر هم ایجاد اشتغال شود.

کد خبر 5371849

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین بروجرد بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها آلودگی هوا شیراز ایلام مراسم تودیع و معارفه روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان