Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:23:09 GMT

مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی‌ شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۲۳۶۴

مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی‌ شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوهرنگ با اشاره به بسته توسعه جهشی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به منظور توسعه استان باید از منابع مالی سه بخش دولتی، بنیادها و بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان باید پروژه‌ها با پیشرفت ۳۰ درصد به بالا را شناسایی کنند، عنوان کرد: ۹ ماه از سال ۱۴۰۰ گذشته است و تنها ۳۰ درصد از اعتبارات در چهارمحال و بختیاری جذب شده است که این مهم قابل تأمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال بختیاری ادامه داد: مسئولان باید بتوانند تا پایان سال مالی اعتبارات را جذب و در جهت پیشرفت پروژه‌ها استفاده کنند.

حیدری با اشاره به جاده‌های روستایی، گفت: مسئولان باید از نزدیک جاده‌های روستایی و شهری را بررسی و موانع اصلاح جاده‌ها را حل کنند.

وی به تصادفات رخ داده در گردنه «چری» اشاره کرد و افزود: اعتبارات مورد نیاز ساخت تونل گردنه «چری» باید هرچه سریع‌تر جذب و این تونل تکمیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهاجرت از روستاها و حاشیه نشینی شهرها افزایش یافته است، اظهار کرد: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها می‌توان با این مسئله مقابله کرد و روستاها را توسعه داد.

حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری قطب کشاورزی است، گفت: مشکلات آبی استان حل خواهد شد و آب شرب و کشاورزی پایدار ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پشت میز نشینی مشکلات مردم حل نمی‌شود، عنوان کرد: مسئولان باید در میدان حضور یابند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

کد خبر 5371899

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری محرومیت زدایی رفع محرومیت توسعه روستاها بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها آلودگی هوا خرم آباد روز پرستار مراسم تودیع و معارفه شیراز چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری