Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی استان زنجان بدون اتکا به بودجه دولتی، حرکت رو به جلویی در حوزه پژوهش نسبت به سایر دانشگاه‌ها دارد.

مصطفی طاهری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولید ناخالص در نظر گرفته‌ شده برای حجم اقتصاد در بحث دانش‌بنیان حدود ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد است و به دنبال افزایش ۴ برابری آن برای برنامه هفتم توسعه هستیم تا به ۲۰ درصد برسد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، افزود: آنچه که در نمایشگاه پژوهش امسال استان زنجان نشان داد، این بود که نسبت به سال‌های قبل پیشرفت رو به جلویی داریم و این امر نشان داد مسیری که ایرانیان نتوانند آن را طی کنند، وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به حمایت و بحث‌های اعتباری از طرح‌های پژوهشی، ادامه داد: بر اساس بررسی‌ها، بودجه در نظر گرفته شده برای پژوهش تخصیص‌ نیافته و ادارات نیز یک درصد اعتبارات خود را به این مهم اختصاص نداده و فقط برای چند دستگاه این مهم محقق شده و می‌توان گفت که ۸۰ درصد اعتبارات در این زمینه تخصیص نیافته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پژوهش‌های جهاددانشگاهی استان زنجان، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل و امکاناتی که دیگر دانشگاه‌ها از بودجه دولتی دارد، جهاددانشگاهی بدون تکیه به این اعتبارات، حرکت رو به رشد و بهتری نسبت به سایر مراکز علمی و آموزشی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان نمایشگاه پژوهش و فناوری مصطفی طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صف و ستاد باید دو مجموعه هماهنگ باشد و تمام تلاش ستاد باید برای پویایی صف به‌کارگیری شود.

وی افزود: اگر ستاد اهل پویایی و نوآوری بود؛ قطعاً این ویژگی متوجه صف نیز می‌شود اگر این پویایی و نوآوری در مجموعه‌ای وجود نداشته باشد قطعاً آن مجموعه محکوم به روزمرگی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مردم در تکمیل عملیات آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: باید با راهبری درست از توان مردم استفاده کرد چرا که مردم خواهان پیشرفت و توسعه منطقه هستند.

کرمی با اشاره به اینکه اختیار مولدسازی با مجموعه استان است، ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها می‌تواند باعث افزایش درآمد یک دستگاه شود همچنین خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. یکی از تاکیدات هیئت دولت این است که با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها پروژه‌های نیمه تمام موجود استان را به اتمام برسانیم. مطالعات باید در کف میدان اجرایی شود و پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال استان و مردم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا فرد پس از فراغت از تحصیل بتواند صدها شغل ایجاد کند. در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا هنگامی که زنده است، باید کار کند چرا که این تلاش و کوشش عین عبادت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی