Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور در دور نخست با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام و تزریق اعتبار برای طرح‌های متوقف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم ازدورود، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز در سفر به شهرستان دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس جمهور در دور نخست با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام و تزریق اعتبار برای طرح های متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیان کرد: پیش از سفر مطالعات گسترده‌ای با همکاری مسئولان محلی و رده‌های ملی صورت گرفته است، در همین راستا مصوبات و طرح‌هایی به عنوان اولویت مشخص شده‌اند.

عبدالملکی افزود: بنده به نمایندگی از دولت در شهرستان دورود حاضر شده و از چندین طرح نیمه تمام بازدید کردم ضمن گفت‌و‌گو با مسئولان میزان اعتبار مورد نیاز و زمان تکمیل طرح بررسی شد. امیدواریم که جلسه شورای اداری استان که مسئله مصوبات با حضور رئیس جمهور مطرح می‌شود، سر آغازی بر سرعت گرفتن این طرح‌ها باشد.

وی گفت: با سرعت گرفتن این طرح‌ها رونق قابل ملاحظه‌ای در بحث اشتغال صورت خواهد گرفت اما این رونق در سطح مورد نیاز منطقه نیست ولی حرکت مناسبی خواهد بود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به مسئله بیکاری در لرستان تصریح کرد: این مسئله در لرستان بسیار جدی است و رئیس جمهور پیش از حضور در شهرستان این مسئله را به بنده گوشزد کردند که باید درخصوص مسئله اشتغال لرستان اتفاقات ویژه‌ای صورت گیرد.

مطالبات مردم لرستان از دولت - 12| قصه ناتمام طرح‌های بلاتکلیف در الیگودرز +تصاویر اجرای طرح‌‌ هادی در 250 روستای استان ایلام انجام می‌شود مطالبات مردم لرستان از دولت- 15| گرد پیری برتن پروژه‌های نیمه تمام خرم‌آباد نشسته است + تصاویر

عبدالملکی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه لرستان برای اشتغال‌زایی عنوان کرد: به لطف خدا ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد هرچند با واحدهای صنعتی تعطیل موجه هستیم که این خود به عنوان فرصت خوبی به شمار می رود چرا که راه‌اندازی مجدد این واحدها اعتبار چندانی نیاز ندارد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه تمام رئیس جمهور تکمیل طرح وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در ساری، افزود: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در راستای اقتصاد دریا محور تنظیم خواهد شد.

وی اظهار داشت: جهش تولید افزایش جمعیت و مردمی شدن کارها از جمله موارد مهمی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران باید رعایت شود.

استاندار مازندران، گفت: دستگاه های دولتی که تاکنون موفق به جذب اعتبار دور اول سفر رئیس جمهور نشدند باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نوری با بیان این مطلب که برای توسعه استان فقط نباید به اعتبار دولتی متکی بود، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری که اهلیت داشته باشد برای توسعه استان اثر بخش است.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: بدون تردید از سرمایه گذاران بزرگ خارجی که توان این کار را داشته باشند حمایت خواهد شد در غیر این صورت از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی استفاده خواهد شد. مشارکت مردم در طرح های اقتصادی برای ما مورد تاکید است و همه مدیران باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901225

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام