Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، آئین تجلیل از پرستاران بیمارستان سردار شهید سلیمانی باحضور خادمیاران کانون های خدمت رضوی و جمعی از مسوولان شهرستان قدس برگزار شد. 

این مراسم در معیت پرچم متبرک رضوی همراه با چوب پرها، اسپندان و شمعدانی هایی در دست خادمیاران امام رضا(ع) و همخوانی ذکر صلوات خاصه و مدیحه سرایی و با ایجاد با حال و هوای معنوی و خاص برگزار شد و از پرستاران نمونه با اهدای لوح و تکه فرشی از حرم امام رضا(ع) با عنوان قطعه ای از بهشت آئین تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرستاران الگوی صبر و استقامات در جامعه

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم، اظهار کرد: جوانان بسیاری در مکتب حضرت زینب(س) تربیت شدند و هنر حاج قاسم سلیمانی ایجاد اتحاد و تشکیل سپاه متحد تحت ولایت بود.

وی گفت: پرستاران در کنار صبر، آرامش و استقامت حضرت، راه ایشان را پیش گرفته اند و این جایگاه را باید قدردانست و امام رضا(ع) نیز برای پرستاران دعا می کنند و حضور پرچم متبرک حضرت رزقی نورانی و هدیه ای است که بی حساب به انسان عطا شده است. 

امام جمعه شهرقدس افزود: پرستاران منتصب به اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و الگوی نمونه در جامعه هستند. 

استقرار هلال احمر شهرقدس در هفته آینده 

وحید گلیکانی سرپرست فرمانداری قدس در ادامه خاطر نشان کرد: پرستاران سردار شهید سلیمانی در کنار صبر زینبی مکتب سلیمانی را باید جا انداخته و مسوولیت مهمی در این زمینه برعهده دارند. 

وی ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های کادر درمان به ویژه در روزهای کرونایی گفت:  نامگذاری خیابان منتهی به بیمارستان به نام مدافعان سلامت هدیه ای از سوی مسوولان به پرستاران است. 

سرپرست فرمانداری قدس با اشاره به اینکه پس از گذشت ۱۲ سال از شهرستان شدن قدس و علیرغم اینکه در چارت شهرستان شدن این شهر هلال احمر نیز تعریف شده و نیروها در محل های دیگر جذب شده بودند، در ادامه افزود: هفته آینده جمعیت هلال احمر در این شهر مستقر خواهد شد که با ارائه آموزش های امدادی و دوره های مختلف از بخش درمان پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش فارس، خادمیاران رضوی علاوه بر بیمارستان سردار شهید سلیمانی، باحضور در بیمارستان ۱۲ بهمن شهرقدس، ضمن قدردانی از زحمات پرستاران و کادردرمان با ایجاد فضای معنوی و اهدای بسته های تبرکی و شاخه گل از آنها تجلیل کردند.  

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست فرمانداری قدس امام جمعه شهرقدس حجت الاسلام جوکار پرچم متبرک رضوی تجلیل از پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند