Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام قاسم خانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر خوی با اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: بنده ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به کادر درمان، آمادگی خود برای پیگیری مطالبات جامعه پرستاری را اعلام می‌کنم.

امام‌جمعه خوی گفت: وجود مبارک حضرت زینب(س) جمع همه‌ی خوبی‌های انسانی و زیبایی‌های الهی است که در فرهنگ اسلام ناب مصداق بارز انسان کامل است و وظیفه اصلی ما نیز الگلوبرداری و سرمشق‌گیری از این شخصیت والاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب(س) ادامه داد: سه ویژگی مهم در شخصیت آن بزرگوار بسیار نمایان است و آن هم معرفت، بصیرت و شجاعت آن حضرت است که در طول عمر با برکتشان به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

قاسم خانی در ادامه با اشاره به وجود خیرین بسیار در شهر خوی گفت: یکی از نقاط قوت شهر خوی وجود خیرین بزرگوار این شهر است که خدا را بخاظر وجود این بزرگواران شکر می‌کنم. و امیدوارم باهمت دلسوزان مجمع خیرین خویی شکل بگیرد تا از این ظرفیت بیش از پیش در جهت پیشرفت و حل مشکلات شهرستان استفاده شود.

وی گفت: از برخی مسئولین شهر بخاطر عدم حضور طولانی مدت در نمازجمعه گلایه دارم، چطور بزرگوارن انتظار دارند که امام‌جمعه در برنامه‌هایشان شرکت و حمایتشان کند ولی به مهمترین وظیفه خود که حضور در بین صفوف مردم در نماز جمعه است عمل نمی‌کنند.

خطیب نمازجمعه خوی تصریح کرد: یکی از دلایلی که موجب بروز ناهنجاری در جامعه می‌شود، عدم وجود نظارت یا نظارت سست است مانند نظارت بر قیمت‌ها، تالارها، اماکن عمومی که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه خوی نمازجمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران