Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همزمان با سفر استانی دولت به عنوان نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان دیدار و پاسخگوی سوالات و مطالبات آنها بود.

در دیدار که بیش از ۸ ساعت طول کشید به درخواست بالغ بر ۵۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر لرستان رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید پوراحمدی در حاشیه این دیدار تصریح کرد: کشور ما از لحاظ جغرافیایی، قومی، زبانی و … کشور متنوعی است و هر منطقه از کشور شرایط فرهنگی خود را دارد.

وی با بیان اینکه صندوق اعتباری هنر تمام توان خود را برای حمایت از هنرمندان سراسر کشور معطوف کرده است، افزود: برخی مشکلات در روند ارائه خدمات مشاهده می‌شود اما در سفر به استان‌ها و دیدار چهره به چهره با هنرمندان به‌دنبال پیگیری و حل و فصل آن هستیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صندوق اعتباری هنر در پنج بخش بیمه تأمین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی، طرح تکریم، کمک مستمری و تسهیلات خدمات خود را به فعالان فرهنگی و هنری کشور ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین سیاست‌های ما حمایت از راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی است. درصدد هستیم با توسعه خدمات صندوق در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر زمینه توانمند سازی هنرمندان خصوصاً هنرمندان مستعد ساکن در مناطق کم برخوردار را فراهم کنیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اصحاب فرهنگ و هنر را بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور دانست و گفت: خدمتگزاری به فعالان فرهنگی و هنری فرصت مغتنمی برای مسئولان این حوزه است.

پوراحمدی یادآور شد: خوشبختانه کشور ما از نظر فرهنگی بسیار غنی است و میراث فرهنگی ایران، در جهان کم‌نظیر است. شرایط سخت اقتصادی کنونی نباید موجب ناامیدی اهل فرهنگ و هنر شود که خود بارقه امید را در دل مردم جامعه روشن نگه می‌دارند.

وی تاکید کرد: صندوق تمام توان خود را برای حمایت از اعضا به کار خواهد گرفت.

کد خبر 5371887

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمجید پوراحمدی خرم آباد بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها روز پرستار مطالبات مردم لرستان از دولت خرم آباد آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی صندوق اعتباری هنر فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود