Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از پروژه‌های درمانی و خدماتی بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله(عج) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش برنا از پایگاه خبری سپاه، در مراسمی به مناسبت روز پرستار با حضور  سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» و جمعی از فرماندهان و مسوولان، تعدادی از پروژه های درمانی و خدماتی بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش درمان بیماران سرطانی(شیمی درمانی) با ظرفیت ۲۸ تخت با آخرین استانداردهای روز بیمارستانی و با قابلیت تغییر کاربری در زمان بحران، پروژه برق‌های اضطراری اتاق عمل(Ups) و بخش‌های ویژه، بخش انتظارپس از ترخیص با ظرفیت ۹تخت به منظور تسهیلات برای بیماران پس از ترخیص و محل جدید دپارتمان گردشگری سلامت(Ipd) از جمله پروژه‌های درمانی و خدماتی بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله است که باحضور سرلشکر سلامی افتتاح شدند.

روز ۱۹ آذر ماه مصادف با ۵ جمادی الاولی ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روز پرستار بیمارستان درمان تغییر کاربری گردشگری پرستار بیمارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلامت گردشگری ولادت حضرت زینب پروژه های درمانی و خدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی شد. مراسم معارفه وی در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

کد خبر 6093352

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟