Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به لرستان منشأ برکت باشد.

وی با بیان اینکه مردم لرستان در این سفر چند مطالبه جدی از رئیس جمهوری دارند، تصریح کرد: احقاق حق آبه با تکمیل سدهای نیمه تمام و در دست مطالعه، بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی از جمله مساجد از مهمترین مطالبات مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرم آباد احیای کارخانه‌های تعطیل شده را موجب زدودن فقر از چهره استان و حل مشکل بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اقتصادی دانست.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران را ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) برشمرد و گفت: مدافعان سلامت در دوران کرونا برای خدمت به جامعه ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با قدردانی از همراهی مردم برای واکسیناسیون کرونا، این همدلی و همراهی را موجب زدودن هر چه سریع‌تر آثار بیماری کرونا از چهره استان برشمرد و آن را حمایت از کادر درمان عنوان کرد.

کد خبر 5372132

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان خطبه های نماز جمعه بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها روز پرستار مطالبات مردم لرستان از دولت خرم آباد آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد با بیان اینکه بروجرد شهر علما و قطب صنعت ورشوی کشور است، بیان کرد: نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است.

یحیی عیدی بیرانوند در جلسه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران لرستان با بیان اینکه فضای عمومی شهر نشان‌دهنده اقتصاد شهر است، گفت: باید کارگروه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه دستگاه‌ها شکل بگیرد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه به منظور جذب سرمایه‌گذار باید خواسته‌ها و زمان‌بندی آنها تعیین شود، تصریح کرد: صنایع آلاینده چهره شهرها را مخدوش کرده و ساماندهی این‌ها باید از سوی متولیان امر انجام شود.

عیدی بیرانوند خواهان استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌ها شد.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بروجرد خود را سرباز ولایت و رئیس‌جمهور می‌دانند و چنانچه مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند موانع را در امر مدیریت و مبلمان شهری برطرف کنند.

شهردار بروجرد افزود: بروجرد دومین شهر استان به لحاظ جمعیتی به‌حساب می‌آید و باید ارزش افزوده براساس جمعیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد