Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:14:24 GMT

مدیریت جهادی باید در بین مسؤولان ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۲۱۸

مدیریت جهادی باید در بین مسؤولان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران، بسیجیان و مسوولان شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار، اظهار کرد: نامگذاری روز پرستار به دلیل مجاهدت های حضرت زینب(ع) در قیام عاشورا و پرستاری از اسرای عاشورا انجام شده است زیرا که اگر آن حضرت نبود و پرستاری با شجاعت، ولایتمداری و عاقلانه انجام نمیدادند امروز عاشورا نبود و در دنیا روحیه ایثار و شهادت طلبی را مشاهده نمیکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران ۳ سند را که رفع تحریم ها، تضمین ها و راستی بوده را تحویل اعضای برجام داده است و این سند تمام آنها را عصبانی کرده است.

حسینی ادامه داد: این را قابل قبول نمیدانند زیرا تلاش بسیاری کردند تا ملت ایران را به زانو دربیاوند اما با اقتدار ملت مواجه شدند و امیدواریم با روحیه انقلابی تیم مذاکره کننده که قابل تحسین است بتوانیم از این آزمون هم سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: دشمن به مردم القا میکند که اگر تحریم‌ها را برنداریم چنین و چنان میشود اما تحریم ها در اقتصاد کشور حدود ۲۰ درصد تاثیر دارد و ۸۰ درصد مربوط به عدم مدیریت مسوولان است.

وی تصریح کرد: مطالبه اول مردم این است که مدیریت جهادی در بین مسوولان ایجاد شود و این فرهنگ نهادینه شود تا مشکلات اقتصادی نیز به مرور کم شود.

حسینی با بیان اینکه دومین درخواست مردم بهبود ساختارهای معیوب مالیاتی، خانه خالی و فرار مالیاتی است، تاکید کرد: بسیاری از مردم خانه ندارند اما تعدادی خانه هایی را ساخته و یا خریدند و این منازل خالی است و باید تکلیفشان مشخص شود.

وی افزود: مسوولان چرا جلوی این ساخت و سازهای غیرمجاز را نمیگیرند، و متاسفانه تغییر مدیریت را برای عدم رسیدگی بهانه میکنند و به راحتی میگذارند بسازند و پس از آن برای ارائه آب، گاز  برق و غیره با مشکلات زیادی مواجه میشوند.

حسینی ادامه داد: این ظلم در حق مردم است زیرا اگر ابتدا اجازه ساخت نمیدادند این اتفاقات رخ نمیداد و حال که ساخته شده باعث نارضایتی مردم از نظام میشود و این عدم مدیریت برخی مسوولان باعث بروز مشکلات متعددی شده و رسانه‌ها باید این مورد را به گوش مسوولان کشوری برسانند.

امام جمعه پردیس خطاب به مسوولان، اضافه کرد: نگذارید این گونه ساخت و سازها، ساخته شود و اگر ساختند گاز، آب و برق را به صورت موقت واگذار کنید تا پرونده به نتیجه برسد زیرا این سزاوار مردم ما نیست.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: متاسفانه دو اتفاق بد در حال رخ دادن است که ابتدا وام های با سود بالای بانکها است که مردم توان بازپرداخت ندارد و دومین اتفاق ضعیف شدن خیریه هاست و باید آدم های سرمایه دار در این خیریه ها حساب باز کرده و بخشی از سرمایه خود را به امانت بسپارند و به افراد ضعیف وام بدون سود پرداخت شود تا دچار ربا نشوند.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس، یادآور شد: خدمات این قرارگاه با قوت در حال انجام است و این هفته به بررسی مصوبات قبلی خواهیم پرداخت و از هفته بعدی جلسات را ادامه میدهیم.

حسینی با اشاره به برپایی میز خدمت در مجتمع غدیر(هسا)، خاطرنشان کرد: مردم این مجتمع مشکل آب آشامیدنی داشتند، و مسوولان به راحتی میگویند پمپ بگذارید و این هزینه مضاعفی را به مردم تحمیل میکند و دوم در صورت قطعی آب پمپ ها هوا کشیده و کنتر می‌اندازد و همچنین پمپ های بیشمار باعث میشود آب آشامیدنی برخی ساکنین تامین نشود.

امام جمعه پردیس اعلام کرد: اگر‌ آب شرب آنها تامین شده بود نیاز به پمپ نداشتند و ما مسوول هستیم و باید رسیدگی کنیم و شرعا وظیفه داریم، چرا مسوولان مربوطه وظیفه خود را انجام ندهند و مردم از کمبود آب رنج بکشند و بگوییم پمپ بگذارید.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی امام جمعه پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است