Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار داشت: سختی و حساسیت شغل پرستاری بر هیچ کسی پوشیده نیست بویژه دوران بیماری منحوس کرونا که کادر درمان و پرستاران ایثارگر خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: مردم ما همیشه قدردان کادر بهداشت و درمان خواهند بود و درود می‌فرستیم به روح مطهر شهدای مدافع سلامت که در دوران کرونا برای خدمت به وطن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت برازجان بیان کرد: این روزها جریانی در کشور مشاهده می‌شود که دولت را با پوشاندن اقدامات مثبت و برجسته کردن مشکلات و ضعف‌ها ناکارآمد جلوه دهد. چه بسا بالا رفتن قیمت‌ها و نوسانات ارزی هم کار اینها باشد. یک سر این شبکه به خارج و سرویس‌های جاسوسی وصل است.

وی تاکید کرد: هوشیاری مردم را می‌طلبد تا با یاری و حمایت از این دولت انقلابی بر مشکلات فائق شوند. دولت از بطن مردم است و جهادگرانه در تلاش برای گماردن مدیران کارآمد است.

انصاری افزود: دولت جدید اقدامات اساسی در زمینه دیپلماسی اقتصادی و روابط با همسایگان و کنترل بیماری کرونا انجام داده، البته ما هم معتقدیم در حد امکان می‌بایست اقدامات اورژانسی و زودبازده جهت کنترل قیمت‌ها صورت پذیرد.

دولت نباید محبوبیت و اعتماد عمومی خود را از دست بدهد

وی خاطرنشان کرد: دولت نباید محبوبیت و اعتماد عمومی خود را از دست بدهد، لذا عبور از این گردنه هم نیاز به صبر و شکیبایی ملت عزیز دارد.

امام جمعه موقت برازجان گفت: یمن در حال نزدیک شدن به مراحل سرنوشت سازی است، سعودی‌ها عرصه برایشان تنگ شده و از ترس سقوط شهرها مردم بی دفاع را می‌زنند، معارضین هم که دست تنها نیستند عمق استراتژیک دشمن را می‌کوبند.

وی با ابراز امیدواری که به زودی شکست مفتضحانه آل سعود را به چشمان خودمان ببینیم افزود: این هم شاهدی دیگر بر ثمره صبر و تحمل یک ملت در مقابل تجاوز همه جانبه است.

انصاری خاطرنشان کرد: این روزها اتفاقاتی در وین می‌افتد که آدم احساس غرور می‌کند، هیئت کشورمان آمریکا را به میز مذاکره راه نمی‌دهد و در کمال خونسردی شرایط ایران را بیان می‌کنند.

وی گفت: منطق ایران آن قدر قوی است که جوابی برایش ندارند و دولت خود را به مشورت می‌طلبند. البته بعید است که اینها به شرایط ایران تمکین کنند و تحریم‌ها را بردارند لذا می‌بایست با خودباوری تحریم‌ها را خنثی کرد.

انصاری با اشاره به مشکلات حوزه آب افزود: برنامه ریزی دولت، کشاورزان و مصرف کنندگان خانگی برای صرفه جویی و عبور از بحران آب ضروری است.

وی تصریح کرد: همان طور که زمان جیره بندی آب کم مصرف می‌کنیم باید هم اکنون نیز برنامه برای صرفه جویی داشته باشیم. با راز و نیاز و نیز برگزاری نماز باران از خداوند متعال طلب بارش رحمت الهی را کنیم.

کد خبر 5372201

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین انصاری برازجان خطبه های نماز جمعه بوشهر دشتستان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز پرستار سانحه تصادف گرگان عکس استانها مطالبات مردم لرستان از دولت خرم آباد آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه

گروه اقتصاد و درآمد:چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش جماران، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه 1403 در حدود 75 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته، 1402، حدود 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

همچنین مرکز پژوهش های مجلس در این گزارش که ذیل بررسی فقر انجام شده، آورده است: اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 در حدود 56 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت از بودجه سال گذشته حدود 159 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است! این رقم نشان می دهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143 هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

         

دیگر خبرها

  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود