Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:30:57 GMT

iOS ۱۶ در کدام گوشی ها اجرا خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۴۸۲

iOS ۱۶ در کدام گوشی ها اجرا خواهد شد؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تچ رادار؛ پس از دریافت نسخه‌های iOS ۱۵ و به روز رسانی‌های آن و عرضه سری گوشی‌های آیفون ۱۳، علاقمندان به اپل، محصولات و خدماتش منتظر iOS ۱۶ هستند. هر نسخه جدید سیستم عامل iOS یک ویژگی مهم را به قابلیت‌های آن اضافه می‌کند.

شایعات درباره تاریخ انتشار iOS ۱۶

شرکت اپل از یک برنامه زمان بندی سنتی برای اعلام آخرین به روز رسانی iOS در ماه ژوئن و در رویداد WWDC پیروی می‌کند و پس از آن، در ماه سپتامبر نسخه جدید این سیستم عامل منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iOS ۱۶ از کدام آیفون‌ها پشتیبانی می‌کند؟

شرکت اپل سعی می‌کند در هر نسخه جدید iOS از انواع مدل‌های آیفون پشتیبانی کند. مثلا iOS ۱۵ حتی از iPhone ۶S نیز که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد، پشتیبانی می‌کند. انتظار اینکه iOS ۱۶ حداقل از سری آیفون ۷ پشتیبانی کند چندان عجیب نخواهد بود.

هر نسخه iOS دارای یک ویژگی اصلی است، همچنین یک سری پیشرفت‌های جزئی نیز در سراسر آن، ارائه می‌شود. به عنوان مثال، اگر هنوز یک آیفون ۸ دارید، ممکن است از ویژگی‌های کوچک iOS ۱۶ بهره ببرید، اما به احتمال زیاد (به دلیل محدودیت‌های سخت افزاری و تراشه) ویژگی جدیدی را که اپل ارائه می‌کند را از دست خواهید داد. دستگاه های زیر احتمالا از این به روز رسانی پشتیبانی خواهند کرد:

iPhone ۱۳ Pro Max iPhone ۱۳ Pro iPhone ۱۳ iPhone ۱۳ mini iPhone ۱۲ Pro Max iPhone ۱۲ Pro iPhone ۱۲ iPhone ۱۲ mini iPhone ۱۱ Pro Max iPhone ۱۱ Pro iPhone ۱۱ iPhone SE (۲۰۲۰) iPhone XS Max iPhone XS iPhone XR iPhone X iPhone ۸ Plus iPhone ۸ iPhone ۷ Plus iPhone ۷ iPhone ۶s iPhone ۶s Plus iPhone SE (۲۰۱۶)

بیشتر بخوانید

هدست واقعیت ترکیبی اپل به همراه قابلیت‌ های جدید وارد بازار می‌ شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل ios شرکت اپل iPhone ۱۳ iPhone ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتبار همه ما وسط است، باید بهترین باشیم و اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ ما دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و دو سال است ناراحت بودم که چرا نتوانستم جام قهرمانی را تقدیم کشورم کنم. ممنونم از مردم که دو سال من را تحمل کردند و امروز با جام آمدم. بچه‌ها، کادر مدیریتی و فدراسیون و کمیته فوتسال همه همراه بودند. سیزدهمین قهرمانی به نیت 13 رجب امیرالمومنین، قشنگ‌ترین هدیه‌ای است که من و بچه‌ها می‌توانستیم تقدیم کنیم.

شمسایی: ماندنم در تیم ملی فوتسال به فدراسیون بستگی دارد

 

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش خودش در این قهرمانی گفت: من هیچ وقت نقش خودم را نه بالا می‌برم و نه پایین. ما همه یک تیم و کارگروه هستیم. هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من مسئولیت فنی را دارم؛ یک کادر مدیریتی هم داریم که فدراسیون و کمیته فوتسال هستند و یک بخش هم بازیکنان داخل زمین هستند که باید اجرایی کنند. خدا را شکر همه همراه بودیم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بحث تمدید قراردادش و اینکه چقدر امیدوار است این بازیکنان در جام جهانی بدرخشند، گفت: پدیده‌های جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند بگوید من برنده یا بازنده‌ام. درباره قرادادم من و آقای کریمی مدیر تیم، دوست‌های صمیمی هستیم. من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما گفتم به مسابقات می روم و اگر قهرمان شدم قرارداد می‌بندم و اگر قهرمان نشدم به خانه می‌روم. الان با قهرمانی آمدم و باید بشینیم به یک جمع بندی برسیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین باشیم. اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. این هم در صورتی است که کارهای بزرگ پیش روی ما بگذارند، بازی‌های دوستانه و پشتیبانی. آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

شمسایی در رابطه با فاصله کم تیم‌ها در آسیا با هم گفت: هفت بازیکن افغانستان که در لیگ ایران بازی می‌کنند. مربی ایرانی هم دارد. خیلی خوشحالم که یک ایرانی این تیم را بالا آورد. در سطح دنیا هم همین است؛ قبلاً اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. فرانسه هم 20 روز پیش برزیل را برده است. ژاپن قهرمان دوره قبل حذف شده است. این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال بسیار زیاد است. ازبکستان بهترین مربی دنیا را آورده است. اکثر مربیان بزرگ دنیا در آسیا بودند. کار سختی است، کار سخت هم آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟