Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست تیم فوتبال بانوان البرز گفت: به دلیل خستگی بازیکنان نتوانستیم در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن نمایش خوبی داشته باشیم که این موضوع را در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مریم بیات پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم تلاش خوبی انجام دادند اما متأسفانه در نهایت برد یک بر صفر را با تساوی عوض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان| تساوی ذوب‌آهن در خانه و پیروزی سپاهان در زمین ملوانلیگ‌ برتر فوتبال بانوان| برتری سپاهان در خانه ملوان/ حریف شهرداری سیرجان در زمین حاضر نشدصعود 2 پله‌ای تیم ملی فوتبال بانوان ایران در رده‌بندی فیفا

وی افزود: تیم ما در نیمه اول بسیار خوب عمل کرد و بازی زمینی و زیبایی را به نمایش گذاشتیم اما فکر می‌کنم به دلیل خستگی بازیکنان نتوانستیم در نیمه دوم نمایش خوبی داشته باشیم که این موضوع را در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال بانوان البرز درباره داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود، اشتباهات جزیی و کوچکی وجود داشت که در نتیجه بازی تأثیرگذار نبود. در کل تیم داوری عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/165/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم