Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@03:38:13 GMT

حسین کلانی: حق کاملا با رادووشویچ است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۶۶۲

حسین کلانی: حق کاملا با رادووشویچ است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جدایی ناگهانی «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه بان کُروات از پرسپولیس گفت: حق کاملا با رادو است و باید به قرارداد حرفه ای پایبند بود.

به گزارش قدس آنلاین، حسین کلانی درباره جدایی بوژیدار رادوشوویچ به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل جاری او از پرسپولیس گفت: مشکل کاملا از طرف باشگاه پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها و بارها گفته‌ام باید طبق قرارداد حرفه‌ای برخورد کرد. اگر روی قرارداد او بحثی بوده است که آن را لایق اعداد و رقم دریافتی نمی‌دانستند باید قبل از امضا فکری برایش می‌کردند. امضای یک مدیر پرسپولیس یعنی اعتبار ۵۰ میلیون هوادار که متأسفانه خیلی راحت با عزت و آبرو و عشق آنها بازی می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که از رفتار مدیران پرسپولیس در تمام سال‌های قبل ناراحت به نظر می رسید، ادامه داد: آقایان زمان امضای قرارداد با افتخار عکس یادگاری می‌گیرند. وقتی پای تعهدات می‌رسد همه چیز را گردن دیگری می‌اندازند و در آخر هم می‌گویند تحریم‌ها نگذاشت پول بدهیم. الان تمام مملکت می‌داند که با بحران ارزی روبرو هستیم اما شما به عنوان مدیر نمی‌دانید که باید در بستن قرارداد با خارجی‌ها احتیاط کنید؟

وی تاکید کرد: بوژیدار رادوشوویچ در پنج سال گذشته نشان داده است همیشه مراعات مالی پرسپولیس را کرده است. ما خودمان در این زمینه مقصر هستیم. وقتی بازیکن و مربی خارجی می‌آوریم و قراردادهای گران قیمت می‌بندیم باید هم برای این روزها چنین استرسی را تجربه کنیم.

کلانی با اشاره به نفوذ دلالان به عقد قرارداد با خارجی‌ها در فوتبال ایران تصریح کرد: باید دید چه منافعی در جذب بازیکنان خارجی نیمکت نشین وجود دارد. می‌خواهم حرفم را بار دیگر تکرار کنم که رادو فوق‌العاده با شخصیت هم بوده است و تا حالا «به هر سازی رقصیده است» اما دیگر تحمل نداشت و رفت. او حرفه‌ای رفتار می‌کرد و حتی گاهی درک جالبی از اوضاع سیاسی و اقتصادی ایران داشت. بحث من به هیچ وجه او نیست بلکه سیستم دلالی پیچیده و گسترده‌ای است که چنین بلایی را سر فوتبال آورده است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا چرخه نارضایتی و سپس شکایت خارجی‌ها از فوتبال ایران به خصوص پرسپولیس تکرار می‌شود؟ گفت: نادانی و ناآگاهی باعث می‌شود چنین اتفاقاتی را بارها و بارها تکرار کنیم. واقعا این بی تدبیری‌ها باعث ناراحتی هوادار می‌شود.

کلانی یادآور شد: در یک چرخه باطل مدیریتی هستیم. برنامه‌ریزی مدیریتی وجود ندارد. تمام خارجی‌ها از ما شاکی می‌شوند و ما با بی عزتی در دادگاه‌های بین‌المللی می‌بازیم. چرا باید یک خارجی به خودش اجازه دهد که علیه ما تشکیل پرونده حقوقی دهد؟

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسین کلانی پرسپولیس رادوشوویچ خارجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در برنامه میز خبر صدا و سیمای استان گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ که غرفه استان در آن حضوری فعال و نتیجه بخش داشت، موفق شدیم تا موافقت نهایی ثبت زرشک افین زیرکوه و ثبت عناب خوسف را بگیریم که قبلاً پیگیری ها و انعقاد قرارداد انجام شده بود و به دنبال ثبت جهانی آن؛ کل اکوسیستم عناب و زرشک توسط فائو رصد می شود.

جعفری افزود: در این نمایشگاه ۷ قرارداد داخلی با وزارت صمت، وزارت جهاد و دیگر سرمایه گذاران بسته شد.

وی گفت: در مورد انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی نیز پذیرای ۲۰ هیئت تجاری از کشورهای مختلف در غرفه استان بودیم که به طور مثال از کشور چین تقاضا برای انعقاد قراردادهایی در حوزه انرژی نو، معادن، فرش و صنایع دستی داشتیم و از کشورهای دیگری مثل ترکمنستان، ترکیه، امارات، قرقیزستان، کانادا و  افغانستان درخواست انعقاد قرارداد داریم که پیش بینی می کنیم بتوانیم حداقل با ۶ کشور خارجی قرارداد نهایی ببندیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی افزود: در مورد جذب سرمایه‌گذار خارجی در حوزه سوخت برای بازارچه ماهیرود و تاسیس مینی پالایشگاه نیز صحبت‌های اولیه انجام شده و به زودی سرمایه‌گذار برای برآوردها به استان خواهد آمد.

جعفری افزود: اکسپوی ۲۰۲۴ برای استان دستاوردهای بسیار خوبی داشت و حتی می‌توانیم بگوییم که اکسپوی ۲۰۲۵ نیز بسیار متفاوت تر از دیگر اکسپو ها خواهد بود.

وی گفت: از آنجایی که سرمایه‌گذاری در برخی از این حوزه ها بسیار کلان است نمی توان قبل از نهایی شدن قرارداد ها اطلاعات دقیقی در این مورد مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!